וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי גם לתל אביבים מגיע

רותם דרוב

27.1.2008 / 0:02

העוגות והמאפים החיפאים של דודו אטומזגין הגיעו לגן העיר לפטיסרי הנושא את שמו. במקום יש גם קפה אורגני

האם נגמה השליטה המונופולית של קונדיטוריה יהודית בגן העיר? הפטיסרי התל אביבי של דודו אטומזגין נפתח ביום שישי לפני יומיים במיני קניון של אבן גבירול. דודו שהוא אלוף באפיית עוגות שמרים (כן כן, מה שאתם קוראים) למד בצרפת ,הונגריה, גרמניה ובלגיה, ומחזיק במיני אימפריה באזור הצפון. מאפיה בנהריה ,פטיסרי בקרית מוצקין וקרית אתא, ופטיסרי בחיפה.

יפית מנשה, שיזמה את פתיחת הסניף בגן העיר בתל אביב מספרת : "כשאתה נכנס לרחוב החשמונאים בחיפה, אתה מתעלף מהחזית של הקונדיטוריה של דודו, אח"כ כשאתה נכנס אל החנות, אתה מאבד את החושים מהריח, ולאחר מכן אתה בטוח מאבד שליטה מהטעמים. לקח לי שלוש שנים לשכנע את דודו לפתוח סניף גם בת"א, הרבה חששות ליוו את המהלך מצידו של דודו,הוא חשש שכל המהלך יוביל לחוסר שליטה בתוצרת, אי שמירה על איכות המוצרים, ניהול לוגיסטיקה כושל ובכלל חשש אם כל העסק יוכל לעבוד גם בתל אביב". דודו מצידו הרחיב את הקונדיטוריות שלו, כך שהן יוכלו לספק מאפים גם לסניף התל אביבי, והיוזמה יצאה לדרך.

בסניף בגן העיר שנפתח בשיתוף עם יפית מנשה ועם איש העסקים רפי בינימין הושקעו כשני מליון שקלים. העוגות והמאפים יגיעו כל יום מוקדם בבוקר מחיפה, ומובטח כי הם יהיו טריים במיוחד והשינוע לא ישפיע על האיכות והטריות. בפטיסרי ימכרו כ-400 סוגים של עוגות, בינהן עוגות בחושות (35¤), טורטים, עוגות מוס (קטנה 110¤, גדולה 169¤), קרוסאונים ועוגות שמרים, לחמים טריים וגם 120 סוגים של עוגיות,בינהן גם עוגיות ללא סוכר(35¤).

את כל זה אפשר כמובן לקחת הביתה, אבל אפשר גם לשבת בבית הקפה שבמקום ולטעום מהכריכים והסלטים. הקפה שיוגש במקום מוכן מתערובת פרטית, אורגנית.

פטיסרי דודו אטומזגין: רחוב אבן גבירול גן העיר.
שעות פתיחה: א-ה 9:00-20:00 ו'- 9:00 -15:00
כשר. טלפון 035292472

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully