וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה כזה

רותם דרוב

10.2.2008 / 1:39

מיזם חדש של קפה עד הרכב: "דרייב אין קפה" תציל אתכם בכניסה למשרד וביציאה מהפקק

כל מי שאוהב לשתות את הקפה שלו תוך כדי הליכה לעבודה, או בנסיעה במכונית מכיר את הדילמה. אתה מגיע לבית קפה, ולא משנה אם הוא שכונתי, או רשת גדולה ומשומנת שתפקידה להוציא כמה שיותר כוסות קפה בבת אחת, תמיד תצטרך לחכות. זה כמובן קורה תמיד כשהמכונית חונה במקום אסור, או כשהשעון פשוט מתקתק קדימה לקראת יום העבודה. כדי למנוע את הקטסטרופה הזאת פתח ניסו שר-שלום את "דרייב אין קפה", שהיא בעצם ניידת לקפה.

הניידת מחנה כל יום בין השעות 06:00 בבוקר ל-12 בצהריים בצומת המרכזי שעל גשר ההלכה ממש מול מגדלי U ומשרתת את העוברים ושבים. נהגים שבדיוק השתחררו מפקק בנתיבי איילון מקבלים קפה גם עד לחלון המכונית אם צריך.

ניסו שר-שלום הוא רעיונאי- עסקי שייעץ בעברו לחברות ועסקים. לתחום הקפה הוא הגיע במקרה לפני כמה שנים: "התחלתי עם עגלות קפה בתחנות דלק, עוד לפני שחברות הדלק עצמן הבינו שכדאי לפתוח תחנות רענון, ואכן מיד כשהרעיון תפס, אחרי כמה שנים צצו להם בכל תחנת דלק. תחנות רענון שמוכרות קפה, משקאות קרים וכו'. הסבתי את עגלות הקפה שלי לבתי משרדים, אבל שוב כמו בתחנות הדלק, ברגע שהעניין היה נתפס, הייתה נפתחת קפיטריה במקום, כאילו חיכו לראות אם העסק יתפוס או לא. החלטתי שאני צריך לא להיות תלוי באף אחד וככה בא לי הרעיון לפתוח ניידת קפה . כל התכנון הוא שלי, המכונית לא צריכה להתחבר לשום ברז מים ושום מקור חשמל, עקרונית אני יכול להכין קפה תוך כדי נסיעה, אפילו לעצור ליד אוטובוס תיירים באמצע המדבר. בכל מקום לכל אירוע אני זמין ומוכן. אני לא מתעכב אפילו לשנייה אחת, וההכנות שלי לפני שואפות לאפס".

ניסו משתמש בתערובת קפה מיוחדת רק לו, שהכין אותה מכמה זני קפה מובחרים, יש לו שלושה גדלים לקפה במחירים של 8,10,12, שקלים בהתאמה. אספרסו יעלה אצלו 6 שקל, יש גם סחלב חם שמלבד התוספות הרגילות, אפשר להוסיף לו גם סילאן, גרנולה או פירות יבשים, הסחלב נמכר במחיר של 12 שקלים. עוגות בוקר עולות בין 6 ל-8 שקלים ובעתיד ניסו מתכנן גם למכור כריכים.

"זהו אבטיפוס של דגם" אומר ניסו "התיכנון שלי הוא להגיע לשבעה כלי רכב תוך שנה שיסתובבו להם בכל הארץ, ויתנו מענה לכל מי שצריך קפה - תיירים, חיילים, נהגים בכבישים ללא תחנות רענון וכדומה".

"דרייב אין קפה" – גשר ההלכה מול מגדלי U רחוב הרב גורן.
טלפון להזמין קפה, 5 דק' לפני שמגיעים 0506734664
פתוח א-ו 06:00- 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully