וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה שהתחפשה

רותם דרוב

12.3.2008 / 0:34

למרות הצורה שלו הוא לא סושי, וגם לא ממלאים אותו בגלידה. זה אפילו לא כובע של ליצן. תכירו את קונו-מאניה

רשת קונו-מאניה שמגישה פיצות בצורת קונוס מגיעה לישראל. לאחר לידה מוצלחת בשנת 2004 באיטליה על ידי השף רוזאנו בוסקולי, ופתיחת סניפים בכמה מדינות אירופאיות שונות, פותחת הרשת סניף ראשון במרכז וויצמן בתל אביב. את הרעיון הביאו לישראל דני הרשקוביץ מבעלי "סבארו" ושותפיו.

מדובר בפיצה שבאה בצורת קונוס של גלידה, קונוס הבצק מיובא מהמפעלים באיטליה כשהוא מצונן וחצי אפוי, ובדוכן הקונו-מאניה הוא ממולא בשכבות שונות של מוצרלה (שפותחה במיוחד כדי שתימס גם מבפנים) תוספות שונות ורוטב עגבניות.

הצורה של הקונוס מאפשרת לאכול אותו כמו טילון, תוך כדי הליכה ביד אחת כשהיד השנייה יכולה להיות עסוקה בסלט טרי שמוגש גם הוא במקום או בכוס השתייה. מדובר בפאסט פוד תרתי משמע, מרגע שהלקוח מבקש, עוברות שלוש דקות והפיצה- קונוס ייצא מהתנור, חם ומוכן לאכילה.

הפיצה קונוס מגיע בשני גדלים, הגודל הבינוני שיגיע עם תוספות או בלעדיהן במחיר של 13-14 שקל והקונוס הגדול שהוא שווה ערך לשני משולשים של פיצה במחיר של 15-16 שקל.
בקונו-מאניה מאפשרים להשתמש בקונוס גם כתחליף ללחמנייה או פיתה, אותה אפשר למלא בסלט טונה, סלט ביצים עם עלי חסה, או "קונוס מיקס קפרזה" –כדורי מוצרלה קטנים עגבניות שרי, בזיליקום, בתוספת רוטב ויניגרט. קונוס ממולא סלט יעלה 16-18 שקל (בינוני או גדול). חובבי המתוק יוכלו למלא את הקונוס במתוקים שונים כמו שוקולד או תפוחי עץ.

במקום ניתן להזמין גם ארוחות עם סלט קטן לצד הקונוס שמחירן נע בין 21 ל-23 שקל בהתאם לגודל הקונוס.

באפריל יפתח הסניף השני בצומת ביל"ו ולאחר מכן יפתח השלישי בקרית אונו, כשהמטרה היא להגיע לרשת בת 40 סניפים עד 2010. כל הסניפים כשרים.

קונומאניה – מרכז ויצמן, ויצמן 14 תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully