וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ לעולם לא

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

10.6.2008 / 14:55

אחרי שבמשך 20 שנה עבד הקייטרינג של מגי ותולי בשקט תקשורתי, החליטו השניים לתת הצצה לחצר המופלאה שלהם. לבעלי כיסים עמוקים

הם האכילו את המוזמנים הנכבדים בארוע לכבוד אל גור שנערך בארץ, עושים אירועים בבית הנשיא, מאכילים באירועים של צמרת בנק הפועלים, ובאירועים פרטיים של שרי אריסון ושל ארקדי גאידמק. הם הקייטרינג הגבוה המבוקש במדינה כרגע. פודארט - מאחוריכם.

מגי ותולי עבדו בשקט תקשורתי ב-20 השנה האחרונות ועכשיו פתאום החליטו להיפתח מול עיתונאים, למה? כי השף החדש דחף לזה. הזדמנות מעולה להציץ לתוך המנות שאוכלים אנשים שיכולים להפריז עם המחיר.

השניים, זוג נשוי והורים לארבעה (תולי הוא הגבר. לא מדובר בקייטרינג של זוג לסביות כמו שניתן לחשוד מהשם) הזמינו עיתונאים לחצר הבית הפרטי שלהם במושב בצרה, להצגת תכלית של הביצועים של השף החדש, ושל קונספט המטבח הפתוח.

כבר הבית וליתר דיוק החצר החצינו שיש פה עסק עם שניים שחזקים בפנטסיה, אוהבים להתרגש ומשקיעים בעזרים. וככה זה מתחיל: מאתיים! ארנבות שמנמנות מקפצות על המדשאה הענקית של הבית, מאחורי הדשא יש שטח מרעה של תיישים, חמורים ואיילים ובצד כלובים גדולים של טווסים קרקרנים וגם טרמפולינת ענק ומתקני שעשועים מעץ. ברגע שמתחילים להזרים לחצר הזאת את המעדנים של הקייטרינג המשפחתי מבינים שנבר-לנד של מייקל ג'קסון יכולה להתבייש הרחק מכאן במצעד האחוזות האסקפיסטיות שנוצרו, כמו שאומר תולי "למען הילדים".

הטאפאס הוא הבופה החדש

במרכז הדשא זהר מטבח עגול, לבן ומרשים שמתקפל ומאפשר התמקמות באירועים: בלוקיישנים אקזוטיים, בחופי ים ובמדבר.

למטבח הזה, ה- LAK - Location Adaptable Kitchen (מטבח נייד)- יש משטח גריל ענק שעולה ויורד באמצעות מנוף ידני ולהבות עוצמתיות. מפה יצא תפריט הטאפאס החדש של מגי ותולי שמבטל את הקונספט הישן של ארוחה באירועים סביב שולחנות, עם קרואים שלא מכירים, ומאפשר אכילה תוך כדי הסתובבות, בסגנון "צלחת- מזלג" כשהמנות רודפות אחרי האורחים.

השף החדש שיצר את המנות טל זאבי, גדל בכפר ורדים, בישל במסעדת "אלומה" הגלילית, במסעדת הבשרים הותיקה "הצלע השמינית בהרצליה", היה שף מקים של שמונה סניפים של קופי בין, עבד כפרילאנס אצל מגי ותולי ועוד.

עכשיו הוא כאן בתפקיד מוביל וקבוע. רק בן 30 אבל מרים אירועים גדולים מאד. הוא אוהב טעמים גליליים עם טעמים דומיננטים של עשבי תיבול טריים, והטיפול של באוכל הוא מדוייק כשם שהרעיונות שלו יצירתיים.

קרפ הבזיליקום למשל שגולגל בו סלמון היה נהדר. מנת דג הקוד הרך להדהים, על ריזוטו ועגבניות שרופות בתנור היתה פנטסטית. המטבח מגובה במחלקת בצקים שהעמידה בצד דוכן מאפים דמיוני. עם כיסונים מכל מיני עדות, גריסני, לחמים מועשרים, לחמניות וממרחים, בינהם ממרח שום אפוי, שהיה איך לסכם את זה, מושלם.

כשמגיע שלב הקינוחים מתברר שהשף-קונדיטור מסתער עם ארטילריה כבדה. הקייטרינג כשר ולכן הטראפלס וממתקי המרציפן והשוקולד דומיננטיים, אבל חוץ מהם יש גם מלבי על בסיס חלב קוקוס, מרשמלו מתוצרת בית שצף במרק תותים עם צ'ילי, מוס חלבה טוב ועוד כשלושים סוגי מתוקים שלא מפסיקים להגיע.

פתיחה מושלמת לחיים

תולי מביא מהטיולים שלו בעולם מיני משעשעי קהל, למשל מכונה ידנית מהודו שמתקינה גלידה, ששני מלצרים מגלגלים מול עיני הסועדים. על גליל גדול שבבסיסו קרח מורחים שמנת, חלבה ומי ורדים, מסובבים בציוריות ומגרדים בשפכטל גלידה קפואה וטובה לצלוחיות.

אחרי שתולי מוודא שנהנים מהאוכל הוא מדבר על הצוות שלו שמורכב מאנשים צעירים ויפים שנראים כולם נעימים, רציניים ומחונכים כחבורה של סטודנטים לרפואה. "הם באמת כאלה", הוא צוחק ומספר על היחס הטוב שהוא מקבל ממערכת הבריאות בזכות הקשרים שהוא עשה בקייטרינג. "אין לי פה עובדים זמניים שלא אכפת להם מהעסק. אנשים מתמידים פה לפחות שלוש שנים ואני דואג להם בחזרה".

את אישתו שהיתה בחו"ל באותו שבוע, לא פגשנו. היא ילידת ארה"ב ושפית מקצועית. לבעל יש רקע בהנהלת חשבונות ויכולות מפותחות, ככה ניראה לקשור קשרים עם אנשים. כשהתחלנו לברר עם חברינו לעשירון המתקיים בקטנה, התברר שכל מי שניסה לממן אותם לחתונה שלו, כשל במשימה. עבור מי שמצא חתן/כלה עשירים מדובר בפתיחה מושלמת לחיים של חוסר התפשרות.

מחירים: החל מ- 500 שקל למנה עבור אירוע של 50 איש ועד ל- 350 שקל למנה לאירוע רב משתתפים (המחיר יורד ככל שמספר המשתתפים עולה עד 350 ש').

טלפון: 7449996 - 09 פקס: 7446949 -09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully