וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתר נחוגה

רותם דרוב

11.6.2008 / 17:52

הקונדיטוריה מאיולה היא וירטואלית. אין ויטרינה של עוגות, הכל נמצא ברשת. רוצים לטעום בכל זאת? יגיעו עד אליכם

תכירו את "מאיולה" קונדיטוריה וירטואלית חדשה שממוקמת ברמת גן. מה שמבדיל בין "מאוילה" לכל שאר הקונדיטוריות הוא שאין לה ויטרינה ואין ניסיון למשוך את הולך הרגל לטעום את העוגה שבחלון. באמצעות אתר האינטרנט (ראו קישור למטה) אפשר להזמין מגוון רחב של פטיפורים, עוגות שמרים ועוגות בחושות ועוד שאר דברים מתוקים ולארח בסטייל.

את המקום פתחו האחים אייזיק - מאיה הקונדיטורית וירון: "המשפחה שלנו עוסקת בקונדיטוריה עוד מרומניה. חלק מהמשפחה פתח את 'האחים הרשקו', שזו מאפיה ידועה בחיפה, וגם לנו דגדג להתעסק בתחום, שמנו לב שאנשים אוהבים לטעום דברים קטנים, ופוחדים לאכול פרוסת עוגה אימתנית, הם רוצים להתנסות במגוון של טעמים, החלטנו ללכת על קונספט של משלוחים לבית ולמשרד, ומי שחושש להזמין על עיוור, נגיע אליו לטעימות".

בין מגוון הדברים המתוקים אפשר למצוא מבחר של פטיפורים בטווח מחירים של ארבעה עד שישה שקלים ליחידה, עוגות בחושות ועוגות שמרים ב-30 שקל ולמי שמתעקש על עוגה לאירוע חגיגי יש עוגות מוס ב-130 שקל: "כל מה שאנחנו דורשים הוא שייצרו איתנו קשר יום קודם, אנחנו מייצרים הכל במקום ללא שימוש בחומרים משמרים ומשפרי טעם, מה שמבטיח טריות".

מאיולה – רח' הרב קוק 43 רמת-גן. טלפון 0543016777: מינימום 100 שקל להזמנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully