וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציצה של בחורינו המצויינים

רותם דרוב

29.7.2008 / 15:33

יוצאי הסרגוס פתחו את על חורבות הקפיטריה את "וולפגנג", המבורגריית שף ציונית

"וולפגנג" היא מסעדת המבורגרים חדשה שנפתחה בפינת הרחובות לילינבלום ונחלת בנימין בתל אביב. בדיוק במקום בו שכנה "הקפיטריה". את המקום פתחו אנשי "סרגוס" מרחוב המלאכה. "אנחנו יחודיים", מסביר שי פורת אחד הבעלים, "אנחנו לא עוד מסעדת המבורגרים, יש לנו רצון להפוך את הפאסט פוד לאוכל שף באופן שיהיה בו נגיש במחיר, אבל עדיין עשוי בקפידה".

כדי לצמצם עלויות כמו בכל מזנון המבורגרים שמכבד את עצמו, שמו של הלקוח יוכרז והוא יצטרך לקום ולאסוף את ההזמנה שלו על גבי מגש: "זה מאפשר לנו לצמצם עלויות אבל החוויה היא אחרת, המגש עצמו עשוי נירוסטה, ועליו מפית בד וסכום איכותי, עם צלחת מעוצבת ודלי נירוסטה שמכיל את צ'יפס, יש לנו כל הזמן התנגשות והתנגחות חיובית בין הפאסט פוד לשף, כשכל צד סוחב לכיוון שלו"

המקום פתוח אמנם פחות משבוע, אבל כל העובדים נראים מגובשים ומחויכים. פורת מסביר את הסוד: "לקחנו המון עובדים מה"סרגוס" שכבר עובדים בתיאום מושלם אחד עם השני, ועוד לפני כן, אנחנו כולנו יוצאי יחידת עלית, והמון עובדים שלנו הם פשוט חברים מהיחידה, גם השף של סרגוס תומר ליבנה עבר לפה"

התפריט של "וולפגנג" משתדל להתמקד בכל מה שמגיע בתוך לחמנייה עגולה שנאפית במקום: המבורגר, חזה עוף בגריל, או המבורגר צמחוני שעשוי מטופו ופיטריית פורטבלו כולם במחיר של 34 שקל. יש גם ארוחת קומבו עם צ'יפס סלט ירוק ושתיה במחיר של 49 שקל, וספיישלים כמו טקסס המבורגר עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו חריף ו-וולפגנג ספיישל – המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז שום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון ב-42 שקל.

שרות משלוחים של המקום פועל בתוך תל אביב במינימום הזמנה של 50 שקל. במקום מתגאים במארז הטייק אוואי הייחודי שלהם שנפתח למגש קרטון ואפילו נרשם כפטנט.

וולפגנג- לילינבלום 40. טלפון 03-5177115. שעות פתיחה א'-ש' 12:00-02:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully