וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב תל אביבי: המשלוח של "צפרה" מוצלח אך לא משתלם

האחים הדס

1.9.2008 / 11:42

שום שאריות לא נותרו מההזמנה שלנו ב"צפרה". המנות הראשונות היו אלוהיות והעיקריות מאכזבות, אבל עיקר הבעיה היא בשורת המחיר

המשלוח

זה היה מאוד מוזר. הרעב כבר נבנה והתקשרנו לצפרה, אחרי לבטים רבים. לא זו בלבד שכדי למצוא את מספר הטלפון של המסעדה בתפריט האינטרנטי צריך להיות מתכנת בכיר בצ'קפוינט, גם שיחת הטלפון היתה הססנית מאוד מצדו השני של הקו שביקש, אם אפשר, לחזור אלינו על מנת לקחת את ההזמנה, בעוד מספר דקות. 25 זהו לכל הדעות מספר, וזהו גם מספר הדקות שלקח לצפרה לחזור אלינו. 40 דקות מאוחר יותר השליח התדפק על דלתנו עם השקיות.

אריזה

אחד הדברים הכי מתסכלים בהזמנות שכוללות רטבים הוא הניסיון להתאים רוטב לכל מנה שהוזמנה. בצפרה פתרו את הבעיה הלוגיסטית הזו בצורה יצירתית. לא זו בלבד ששמות המנות נכתבו על כל אחת מהן, אלא גם על הרטבים נכתב להיכן הם שייכים.

ראשונות

הזמנו שלוש מנות - יסאי גיאוזה (24 שקל), כיסוני בצק מאודים ממולאים בירקות עם רוטב סוייתי מתקתק ויחס מצוין בין בצק ומילוי; בייבי ספרינג רולז (39), כיסוני טמפורה ממולאים שרימפס, ברווז, אטריות מים ועשבי תיבול, מלווים ברוטב שהזכיר רוטב דגים. האגרולים היו פריכים והמילוי היה שמח ומעניין; וסיגירי קלאמרי (41), קלאמרי בגריל עם פפאיה, בוטנים בויניגרט גארהם מאסאלה מתקתק, מנה מעולה, הן בתצורה בה הגיעה והן בטעם שהצליח להפתיע בשילוב בין המרכיבים השונים.

אורז

לעיקריות הזמנו נאזי גורנג (55 שקל) - אורז מטוגן עם עוף, ברווז מעושן, שרימפס, טופו וירקות קצוצים, שהיה תפל למדי. זה לא שהמנה היתה לא טעימה, היא פשוט היתה כה סתמית ומיותרת, עד כי הצליחה להפוך את כל הפוטנציאל של המרכיבים שלה לעיסה אחת אנמית. יתרה מזאת, לעוף, הברווז המעושן, הטופו והשרימפס כמעט ולא היה זכר בתוך האורז, מה שהופך את התמחור שלה למעט בעייתי. זה לא שעליית מחירי האורז נעלמה מאיתנו, אבל בכל זאת 55 שקלים זה לא צחוק בשביל קטניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרגיות

המנה העיקרית השנייה, גאי פאד פריק (65) - נתחי פרגיות, בצל, שום, צ'ילי יבש מתוק, כוסברה ואגוזי קשיו בליווי אורז יסמין - היתה גם היא קצת בעייתית. שוב, גם כאן לא נרשם איזה פיאסקו, אלא פשוט אנמיות בלתי מוסברת. גם היא היתה קטנה בגודלה ונתנה תמורה מעטה מדי לתמחור שלה (הרבה יותר מדי בצל, הרבה פחות מדי עוף). טעמה היה דומיננטי יותר מזה של האורז (בכל זאת הורגש כאן השום ומתקתקות הצ'ילי), אבל לא מספיק בשביל שתיחרט בחלל הפה כהצלחה.

קינוח

טארט שוקולד מריר, טופי ותמצית ארל גרי (19). כאן נרשמו חילוקי דעות ראשונים לאחר ארוחה נדירה של הסכמה. האחות הקטנה לא הצליחה לסיים ביס מהקינוח בשל טעם הארל גריי הדומיננטי שהפריע לה (ולכן פנתה לעוגיות של לחם ארז שהכינה מבעוד מועד). אחיה לעומתה היה מרוצה מהטוויסט וכמעט וסיים את המנה לבדו.

שאריות

אפשר לסכם את הארוחה כהצלחה כבירה, שכן לא נשארו כלל שאריות, אלא שיש כאן רובד נוסף - על הארוחה כולה, אחרי עלות משלוח ולפני טיפ, שילמנו 259 שקלים. 3 מנות ראשונות, 2 עיקריות וקינוח. אז כן, לא נשאר זכר (אבל זה בגלל שהמנות היו קטנות. מהגיוזה הגיעו רק 3 חתיכות כמו גם מהספרינג רולז). הראשונות היו לא פחות מהצלחה מסחררת והעיקריות היו אכזבה מרירה, אבל האם ארוחה כזו שווה את המחיר הזה? לא בטוח. בשבילנו ההוצאה הזו כתחליף לארוחת ערב בבית, כבדה.

  • עוד באותו נושא:
  • צפרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully