וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחלה של כרמלה

לארה רוטר

25.9.2008 / 1:01

השף רועי סופר מיעץ לתפריט של המסעדה האיטלקית "כרמלה סופרנו", אנחנו מהמרים שהברנז'ה התל אביבית בדרך

לא ברור מה טוני סופרנו היה חושב על כך שבתל אביב נפתחה פיצריית גורמה על שם אשתו, כרמלה, אבל אם יושבי "התחתית" ישכילו לצעוד במעלה לינקולן בשעות הערב, יש סיכוי שכרמלה סופרנו תהפוך למקום הטרנדי הבא.

אף אחד עדיין לא הצליח לפתור את התעלומה – מה יש באוכל האיטלקי, שגורם לברנז'ה התל אביבית להתגודד במקומות שמציעים אותו כמו רדיו רוסקו והקנטינה. אלא שבכרמלה יהיה אולי פשוט יותר להסביר את זה. על המטבח, שמציע מנות פשוטות לכאורה, מנצח השף רועי סופר שנתן ייעוץ קולנירי למקום והיטיב לשדרג את האוכל האיטלקי העממי הזה תוך שהוא יוצק לתוכו טעמים שלא ידע מעולם.

למשל, הפיצה הסגלגלה (39 ש"ח) מגיעה כשעליה בשר חציל קלוי בטאבון, טחינה גולמית, פטה, פטרוזיליה ועלי מנטה אמממ. הפיצה הנורבגית (49 ש"ח) נושאת מעליה סלמון מעושן קלות, קרם פרש, שמיר, צלפים ובצלצלים מעושנים. הפיצה המתפלצנת (45ש”ח) מלווה במחית כמהין, פטריות יער, אספרגוס ופרמזן וכרמלה של הים (49 ש"ח)מכילה רוטב עגבניות, שרימפס, פלפלים קלויים, מוצרלה ושמן צ'ילי. איך לא חשבו על זה קודם?

בנוסף לפיצות שהבצק שלהן נעשה במקום ונאפה בטאבון לנגד עיניהם של המבקרים, כרמלה סופרנו מגישה גם סלטים למיניהם כמו סלט תאנים וגורגונזולה (49 ש"ח) שמורכב מאנדיב, תאנים, גורגונזולה, רוקט, אגוזי מלך קלויים בויניגרט ושמן אגוזים וכן מנות פסטה כמו לזניה בשר (49 ש"ח) ופסטה פונגי טעימה במיוחד (55 ש"ח) המכילה פטריות צלויות, פטריות כמהין, שמן כמהין פרמזן ושמנת על פסטה פנה.

מאפיה מתחרה למפגש הסטייק?

בלי לבייש את המאפיה, כרמלה סופראנו הלכה על בטוח. החלל שעוצב ע"י שגיא ודודי יקיר מסטודיו URBAN CONNECTION כלופט ניו יורקי שעל אחד מקירותיו שירטוט של רכבת מטרו שכבר מזמן מתבקש שתהיה אחת כזו בת”א, ה"שעה השמחה" המוצעת בכל יום מהשעה 16:00- 19:00 המציעה 1+1 לכל המזמין יין או בירה, השף רועי סופר כמייעץ והאווירה התוססת שאפשר לדמיין שתהיה במקום, מבטיחים אולי כינוס של מאפיה נוספת לצד זו שיושבת קבוע ב"מפגש הסטייק" הסמוך.

והבעלים? מדובר באחד ששמו עו"ד עופר בן יוסף שהשקיע כ- 2 מיליון ש"ח והשכיל לבחור בתבונה צוות שיבנה עבורו את המקום על הצד הטוב ביותר.

כרמלה סופראנו, רח' מנחם בגין 37. שעות פתיחה: א'- שבת מ-11:00 עד לקוח אחרון.
טל': 03-5622121

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully