וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של פיסטוק

רותם דרוב

5.11.2008 / 17:56

חלווה, בית קפה חדש ביהוד מציע ליד ארוחות בוקר מגוונות גם מוצרי קונדיטוריה עם המתוק הנהדר הזה, או בלעדיו

אזור התעשייה של יהוד לא מפסיק להפתיע ואל הסצנה המתפתחת באזור התווסף לאחרונה בית קפה 'חלווה', את בית הקפה פתחה יעל זמפט והוא המשך ישיר לקונדיטוריה אשר בבעלותה ולקייטרינג שאותו היא מפעילה, מלווה אותה אדר קפלן מור על תקן היועצת הקולינרית וחברה טובה, ובעברה נסיון ב'ארטישוק' וב'רפאל' אבל גם כתיבה בתחום האוכל באתרי אינטרנט שונים.

"הסיבה שלקחתי את אדר היא פשוטה", מסבירה זמפט, "אני אמנם באה מתחום הקונדיטוריה אבל היה חסר לי הידע של פתיחת מקום חדש, עבודה עם כח אדם, ספקים וכל נושא התפעול". אדר סיפרה לנו קצת על המקום: "אנחנו עובדות באוריינטציה ישראלית מקומית, חומרי גלם שמזוהים עם האזור כמו חלווה וקדאיף, אבל מצד שני, אנחנו כן ממשיכות להשתמש בחמאה ושוקולד בלגי כנדרש"

קפה חלווה מחולק לשתי מחלקות, בית הקפה עצמו אשר מציע ארוחות בוקר לאורך כל היום כמו ארוחת בוקר ישראלית, או ארוחת שקשוקה, או ארוחת בוקר מזרח תיכונית עם סלט פטוש. מחירה של ארוחת הבוקר עומד על 44 שקל, יש גם מבחר של כריכים ב-28 שקל וקפה ומאפה במחיר של 20 שקל.

החלק השני מתייחס כמובן למוצרי הקונדיטוריה שמעטרים את מדפי המקום כמו עוגות בחושות במחיר של 30 שקל, שמרים וקראנץ' ב-34 שקל קישים בטווח מחירים של 45-110 שקל (תלוי בגודל) וגם עוגות מיוחדות כמו עוגת קרם מסקרפונה עם פירות מיובשים מונחת על מצע שערות קדאיף ב-130 שקל.

הקפה במקום הוא של חברת AVA כאשר אפשר לרכוש ממנו תערובת מיוחדת ל'חלווה' במחיר של 130 שקל לקילו, והבנות מדגישות כי הכל מיוצר במקום ממאפי הבוקר, עד לטווילים קישוטי העוגות, הריבות והמרקחות. ילדים אשר יגיעו למקום יקבלו במתנה עוגית ילד.

חלווה: רח' שבזי 21 (בכיכר), אזור תעשיה , יהוד. טלפון: 03-6325484. שעות פתיחה: א':9:00-18:00 ב'-ה': 09:00-21:00 ו': 09:00-14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully