וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול קולוניליסטי

רותם דרוב

27.11.2008 / 14:03

חוסאם עבאס עוזב את המגרש הביתי של אל-באבור ועולה לירושלים לבשל עם אסף גרניט וריאציות על בשר טלה

שף חוסאם עבאס הבעלים של מסעדות "אלבאבור" ו"אלתנור", יתארח בשבוע הבא במסעדת קולוני של השף אסף גרניט, במסגרת הארוחה המיוחדת שתקיים ביום שני ה-1/12/08 יוצע לקהל הסועדים תפריט קבוע מראש שמחירו יעמוד על –160 שקל.

בארוחה ב"קולוני" יבשל עבאס וריאציות שונות של בשר טלה, צלעות, קבב על שיפודי קינמון, ומח טלה צעיר. מתברר שזאת לא הפעם הראשונה שעבאס עוזב את המגרש הביתי: "אני דוגל בשיתוף פעולה עם שף אחר פעם בשנה, כבר כעשור. אני רוצה להראות, לגלות, ולהסביר לשפים הישראלים את נפלאות חומרי הגלם של ארץ ישראל, אין צורך לייבא חומרי גלם מחו"ל כשיש לנו את נפלאות ארצנו, אפשר לקטוף עשבי בר כמו חובזה, עולש בר, ולעבוד עם ירקות כמו חציל בלאדי, האוכל הכי טוב נמצא באמא אדמה".

אסף גרניט, פיינליסט התכנית "קרב סכינים" מבהיר שהפעם הוא לא הכוכב של הערב: "כל חודש אני מארח שף אחר, הרעיון הוא להביא לקהל הסועדים הירושלמי את האפשרות לטעום ממטעמיו של שף שעובד רחוק מהבירה, ולא לטעום את האוכל שלי. אני ועבאס חברים טובים, מבקרים אחד את השני ומתייעצים אחד עם השני כל הזמן, במסגרת הארוחה אני הולך לעזור לו לבשל את האוכל שלו, לא להגיש את המנות שלי"

מומלץ להזמין מקום מראש. מסעדת קולוני, דרך בית לחם 7, שכונת בקעה, מתחם הרכבת, ירושלים. 6729955 - 02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully