וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה מסעדת אודאון בתל אביב

רותם דרוב

9.12.2008 / 0:01

המסעדה ברחוב הארבעה נסגרה אחרי כעשר שנות פעילות וכחודש אחרי שנסגר הסניף בהרצליה. עובדים במקום: "בשנה האחרונה כמעט ולא ישבו כאן סועדים"

המיתון ממשיך לתת את אותותיו בעולם המסעדנות. שלשום נסגרה מסעדת "אודאון" שפעלה ברחוב הארבעה בתל אביב קרוב לעשר שנים. עובדים במקום סיפרו לוואלה! כי המסעדה סבלה בשנה האחרונה מזרם מבקרים דליל במיוחד. הסניף של "אודאון" בהרצליה נסגר כבר לפני חודש, אחרי שלוש שנים של פעילות.

במסעדה עוד קיבלו הזמנות ביום ראשון בערב, אולם אתמול כבר הופיע על דלת המסעדה שלט בכתב יד שבישר כי המקום סגור. מבירור במשרדי המסעדה נמסר לנו על ידי עובדי המנהלה: "סגרנו את המסעדה אתמול". אודאון נמצאת בבעלות זוהר אריאלי ושוקי לרר, שבבעלותם גם מסעדת "מינה טומיי". לפני שבועיים נסגר הסניף של מינה טומיי בהרצליה לאחר שנה וחצי של פעילות. זוהר אריאלי סרב להגיב לפניית וואלה!.

אודאון נפתחה ב-1999 כדיינר ניו יורקי עם בר גדול על ידי אריאלי ולרר, שניהם יוצאי מסעדת "מיקה“ ובעלי ניסיון עשיר בעולם המסעדנות ובשיתוף עם ערן ויזר ומיקה שרון. כעבור שנה קנו השניים את חלקם של ויזר ושרון וניהלו בעצמם את המסעדה. התפריט התמקד תחילה בעיקר במנות של בשר מהמטבח האמריקאי והצרפתי. עם השנים ננטש הקו הצרפתי והמקום התמחה בעיקר בהמבורגר.

מאז החל המשבר הכלכלי נסגרו מספר מסעדות, בהן שני סניפים של מסעדת הדגים ג'קו בתל אביב ובהרצליה, "אלי אולי", "ברקרולה", "RDB" ו"אורקה", שתסגור בסוף דצמבר את שעריה. מסעדות אחרות, בהן "סושי סמבה" ו"רפאל", הודיעו על התאמת התפריט לחגורה המתהדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully