וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה מסעדת מינה טומיי בתל אביב

רותם דרוב

11.12.2008 / 15:20

בקרב על אבן גבירול ניצחה "ג'ירף נודל בר". האסיאתית של בעלי אודאון נסגרה גם היא. השף שחף שבתאי: "אם מישהו יקח בחזרה את מינה טומיי, אשמח לעזור לו"

שבועיים לאחר סגירת מסעדת "מינה טומיי" בהרצליה, נסגר היום הסניף השני של המסעדה האסייאתית ברחוב אבן גבירול בתל אביב. בתחילת השבוע נסגרה גם מסעדת "אודאון", גם היא בבעלות זוהר אריאל ושוקי לרר, בעלי מינה טומיי.

עם סגירת הסניף ההרצליאני של מינה טומיי אמרו הבעלים כי מינה טומיי בתל אביב היא חברה נפרדת "שתשמח לקלוט את לקוחות הרשת", אולם היום נסגרה המסעדה.

אורן שטיגר - מנהל התפעול של רשת מינה טומיי אמר היום לוואלה!: "יש לחלק את הבעיה לשתיים, לפני המיתון ואחרי המיתון. היתה התגלגלות של השקעה, מינה טומיי עשתה רק טוב לתל אביב והיה רצון לפתוח עוד סניף בהרצליה. הסניף בהרצליה נחל כישלון וגרר אחריו הפסדים קשים, מינה טומיי בת"א לא היתה יכולה להתגבר עליו עקב המיתון. למרות שהסניף בתל אביב הצליח היתה בו ירידה בגלל המיתון, והוא לא הצליח להציל את "מינה טומיי הרצליה"

שחף שבתאי, השף של מינה טמיי אמר היום לוואלה!: "''מינה טומיי' ניסגרה בגלל סיבות כלכליות ולא קולינריות. 'אודאון' של השותפים לא הצליחה והכל אותה חברה, בעצם הצרות הכלכליות של 'אודאון' גררו את 'מינה טומי'י ביחד איתם. כשהיתה הצלחה כולם קפצו על 'מינה טומיי', חבל שכולם בורחים עכשיו. "אם מישהו יקח בחזרה את מינה טומיי, אשמח לעזור לו"

"מינה טומיי" התל אביבית נפתחה בקיץ 2006, ברחוב אבן גבירול מרחק קצר ממסעדת ג'ירף הוותיקה שמתמחה גם היא באוכל אסיאתי. המטבח הגיש גרסה מודרנית ומעודנת של שווקי האוכל המהירים במזרח - הונג קונג, תאילנד, הודו, יפן, וייטנאם, מלזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully