וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהר של אטריות בינהן

רותם דרוב

2.3.2009 / 18:35

הבעלים של רשת "ריבר נודלס בר" רק חיכו ללוקיישן לוהט מספיק כדי לפתוח את הסניף התל אביבי שלהם. עכשיו הם מצאו, על חורבות מינה טומיי, כן כן מול הג'ירף

למרות השלט "נחזור בקרוב, יהיה טעים" שנתלה במקום בו שכנה מינה טומיי בלונדון מיניסטור בתל אביב, המסעדה לא חוזרת בשלב זה. במקומה יפתח בקרוב סניף תל אביבי ראשון של רשת "ריבר נודלס בר". התל אביבים אמנם לא כל כך מכירים אותה, אבל לריבר יש כבר שישה סניפים, ברמת גן, פתח תקווה, ירושלים וראשון לציון ועוד שני סניפים שמיועדים רק למשלוחים.

הרשת שהוקמה על ידי האחים נתי, ירון ודוד אלטיט מתמחה במאכלים אסייתים. הסניף התל אביבי נפתח במטרה מוצהרת לשדרג את הרשת "מעולם לא ניכנסו לתל אביב כי לא מצאנו מיקום מתאים" מספר דוד אלטיט, "תמיד מדברים על חשיבות המיקום ולא רצינו סתם לפתוח כדי להיכשל, כשמינה טומיי נסגרה נוצרה הזדמנות של מיקום טוב עם חלל מרווח, הזדמנות שלא רצינו לפספס, אנחנו אמנם ממותגים בפריפריה הקרובה אבל בתל אביב לא שמעו עלינו, המטרה היא, באמצעות הסניף התל-אביבי שיספק גם משלוחים לכל העיר, למנף את הרשת לעבר שנות ה-2010"

בריבר נודלס בר פנו לשף איציק תאג'ר שירענן את התפריט: "השינויים הם בעיקר לכיוון הבריאותי. נוסיף כמה סלטי בריאות עם שילובים של קינואה ושורשים טריים, הכל יהיה יותר לייט. גם בעיקריות נשתמש בחומרים יותר בריאים כמו נודלס מחיטה מלאה, פיטריות רעננות במקום מיובשות, ועשבים טריים שיתווספו למנות מוקפצות רגע לפני ההגשה".

ריבר נודלס בר – אבן גבירול 30

(כתב וצילם: רותם דרוב)

ריבר נודלס בר. רותם דרוב
ריבר נודלס בר/רותם דרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully