וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עוף הוא היוגורט של 2009?

רותם דרוב

5.3.2009 / 14:23

"תרנגולת" החדשה מגישה עוף צלוי וריחני במגוון של רטבים לבחירת הסועד. טרנד קולינרי חדש?

בזהירות אפשר להגיד שמתחיל להסתמן כאן טרנד קולינרי חדש: מסעדות שמגישות עוף. בניגוד לטרנד היוגורט המוזר (כי ברור שגלידה עדיפה), מסעדות שמגישות עוף זה משהו די מתבקש לאומה שמשוגעת על תרנגולות - בין אם מדובר בעוף בצורתו המקורית ובין אם מדובר בשניצל, חזה עוף, קציצות, שיפודי פרגיות או אפילו איברים פנימיים. לאחרונה נפתחו לא מעט מקומות שמעניקים את חווית העוף השלמה: הם מעוצבים בטוב טעם, התפריט מגוון והשירות מצטיין.

אחת מהן היא "תרנגולת" החדשה באבן גבירול בתל אביב. את המקום פתח חיים מרטירוסי שבבעלותו מספרם ברים במתחמי יד חרוצים ואלנבי ("איפה שיש בית משוגעים, שם יש לי בר") הוא ציוות אליו את אריאל רוזנבלום שף עם קרוב ל-40 שנות ניסיון בבתי מלון, יעוץ קולינרי וסדנאות מזון, וביחד הם פתחו רוטיסרי מלבב שמגיש חווית אוכל זולה: "העופות מגיעים אלינו טריים ולא קפואים ומפורקים במקום. אחרי הצליה שלהם יש לסועד אפשרות לבחור רוטב שימרח עליהן. לימון ושום, גרגרי חרדל, צ'ילי מתוק או צ'ימצ'ורי. העוף המרוח יכנס שוב לגריל למשך דקה כדי לתת לרטבים להיטמע בתוכו ורק אז הוא יוגש ללקוח. אנחנו מגישים עוף על שלל מוצריו, גם חזה עוף וקבב עוף ובצד אורז, או תפוחי אדמה אפויים, וסלט ירוק, ארוחה טעימה זולה ומשביעה".

במקום בר ישיבה מרובע, הקירות מעוטרים בצילומי רוטיסרי מכל העולם ומרטירוסי מוסיף: "עוף שלם זה כמו ארוחה משפחתית, זה מזכיר גם את הבית. בגלל המיתון יש חזרה לתמחור נמוך, משפחה יכולה לבוא לפה ולהזמין גם עוף שלם עם תוספות ובקבוק שתייה גדול ב-62 שקל". רבע עוף יעלה 29 שקל, חצי עוף בטעמים יעלה 39 שקל ומי שמעדיף את התרנגולת שלו מעובדת יוכל להזמין שניצל ב-33 שקל, וקבבוני עוף שמוגשים עם טחינה וסלק טרי ב-33 שקל גם הם. המנות מוגשות עם תוספת חמה לבחירה.

תרנגולת- אבן גבירול 23 ת"א (פינת דיזנגוף). שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-01:00. טלפון 1700/555/565. המקום כשר בהשגחת הרבנות תל אביב. החל משבוע הבא יהיה במקום גם שירות משלוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully