וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולה בטטה

האחים הדס

23.3.2009 / 15:48

האחים הדס מנסים ליישב מחלוקת ארוכת שנים. הם מתעלמים מהמיתון ומזמינים מ”אורנה ואלה”. כצפוי היה טעים, אבל מה יקר?

אריזה

הרבה שנים שקיימים אצלנו חילוקי דעות משפחתיים קשים לגבי אורנה ואלה. בעוד שהאחות הצעירה פוקדת את המקום באופן קבוע, אחיה הבכור נותר תמיד סקפטי בקשר לאותו מוסד שינקינאי, שנראה לו יקר מדי, וללא סיבה. התחושה הזו התחזקה כאשר אל הזמנת המשלוח היקר לא נתלוו מפיות או סכו"ם חד פעמי. הלו, אתם בשוק תחרותי ובמשלוחים האריזה היא הרבה פעמים לא פחות חשובה. בכל זאת, שווה לשים לב לתפריט המיוחדים שמתחלף כל שבוע ותקף גם למשלוחים.

המנה ההיא

כשאומרים אורנה ואלה אומרים לביבות בטטה (38 שקל למנה הגדולה), והאמת שלא ברור למה. כאילו, אין מה לומר - המנה טעימה והכל גם ושורדת יפה את המשלוח משום שהיא עשויה כמו פנקייק ולא מטוגנת כמו לביבה סטנדרטית, אבל בסופו של דבר מדובר בבטטה. כמה מרגש זה כבר יכול להיות? ומאיפה המעמד המיתי הזה?

מרק

כרגיל הזמנו מרק (32 שקל). הפעם שעועית שחורה - רכיב נפלא שלא מספיק עושים בו שימוש בארץ - עם כל מיני הפתעות (לביבה, למשל, אבל אמיתית) שהסתתרו בפנים. הוא היה מעולה, הגיע בטמפרטורה מדויקת והרים את האווירה.

סלט

בסלט הכל (36 שקל) יש בערך כל מה שצריך להיות בסלט - מלא ירקות, עשבים, גבינת פטה וקרוטונים. מסיבות אלו ואחרות זה התחום הבלבדי של האחות הצעירה ובמו ידיה היא השתלטה עליו, חיסלה אותו בגבורה והעידה שהיה מעולה. יופי לה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אורז עם ירקות

רצינו לחזור כאן על אותו שטיק של מה שכתבנו על הלביבות בטטה - מה כבר יכול להיות מסעיר באורז עם ירקות (48 שקל) ? - אלא שאז הגיעה הפתעה: האורז - בסמטי ופרא - עשוי בדיוק במידה הנכונה, הירקות - מבושלים ואפויים ברוטב עגבניות - הגיעו במצב צבירה אופטימלי והערבוב של השניים עשה טוב לכל הצדדים.

קארי

עוד מנה שאמורה להיות בונקר ובאמת לא אכזבה. היופי הוא בפשטות, בביצוע המדויק ובכושר ההישרדות של האוכל - עוף, ירקות, רוטב קארי לא סמיך או דליל מדי, רוטב יוגורט ואורז בסמטי (56 שקל). זה נשמע לכאורה קצת דל ולא אטרקטיבי, אבל פירור לא נשאר כאן.

פסטה

המנה הזו - פסטה עם תבשיל טלה ופרמז'ן - משקפת פחות או יותר את כל הארוחה: לא מסובכת, טעימה ומגיעה נהדר במשלוח. הבעיה היחידה היא, וסלחו לנו על הצקצקנות, המחיר. 58 שקלים בשביל מנה בגודל בינוני (שלא לומר קטן למדי) זה הרבה מאוד כסף, בוודאי נוכח ההיצע הגדל בעיר. אנחנו יודעים - אתן משתמשות בפרודוקטים מעולים ולא מחפפות, אבל המחיר לעומת התמורה - טעימה ככל שתהיה - לא תמיד כדאי. את הקינוח כבר קנינו בפיצוציה.

שאריות

לא נשאר הרבה מהאוכל הטעים שקיבלנו. זו היתה ארוחה יקרה בסטנדרטים של משלוחים - 326 שקלים לארבעה אנשים זה לא מעט - אבל אין בנו חרטות. זה בוודאי לא משהו שאפשר לצרוך על בסיס שבועי, אבל אולי מדי פעם - אחרי שחוסכים תקופה - אפשר לשחרר את החגורה ולתת שם קטנה. אנחנו עוברים לא מעט עוגמות נפש עם המדור הזה, אז מדי פעם מותר לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully