וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעות בדרכים הצדדיות

רותם דרוב

24.3.2009 / 13:27

טרואר החדשה היא חנות ובר יין, שבקרוב תארח גם סדנאות טעימה. המטרה: לעודד את תרבות היין ויש גם נשנושים ליד הכוס

רחוב נחלת בנימין מסתמן כדרך היין החדשה של תל אביב. אל לה צ'אמפה, בנימין, בר יין והטרקלין הצטרף שחקן חדש - טרואר. הממוקם במדרחוב עצמו. טרואר היא בעצם חברת שיווק של יינות בוטיק, בעלת מודל יחודי, המאגדת בתוכה מגדלי כרמים ובעלי יקבים כמו רד פואטרי, סומק, בן שושן, טפרברג ומישר ומתמקדת כמובן ביינות של בעלי החברה. ולאחר שנים של שיווק ישיר למסעדות ולחנויות יין הם בעצם פתחו מעיין חנות מפעל, ועל ניהולה אמון משה רוזן, עד לאחרונה הסומליה של מסעדת מול ים.

"הקונספט שלנו הוא חנות ובר יין" אומר רוזן. "המבחר פה מתבסס ברובו על יינות בוטיק מקומיים ושליש מתוכו הוא יינות מתוצרת חוץ, איטליה ספרד, צרפת וקצת אוסטרליה. מי שרוצה לקנות יין לביתו יכול כמובן, ומי שרוצה לקחת את הבקבוק ולשתות במקום יכול לעשות זאת ללא תוספת מחיר".

רוזן מבהיר שמאחורי החנות יש גם ייעוד: "המטרה שלנו היא במובהק לעודד את תרבות שתיית היין, שנתפסת בציבור כמשהו למבינים בלבד, וזה לא צריך להיות כך". במקום יערכו גם סדנאות של טעימות ומי שרוצה להזמין רק כוס יין יגלה כי הכוסות נמזגות בטרואר לפי נושאים: שבוע של כוסות מרלו שונים ושבוע שבו רק ימזג רק קברנה.

לצד היין מוצעים בטרואר נשנושים כמו פלטת גבינות ב-48 שקל, כריך פלפל קלוי וגבינת פטה ב-28 שקל וכריך מוצרלה ועגבניות ב-28 שקל. היינות השונים יתומחרו באופן הוגן: רד פואטרי שרדונה יעלה 55 שקל, מרלו גם הוא של אותו היקב יעלה 85 שקל, מרלו של סומק יעלה 65 שקל ומרלו או קברנה/מרלו של נחשון עמק איילון יעלו 100 שקלים תמורת שני בקבוקים.

טרואר- הרמב"ם 16 פינת נחלת בנימין טלפון 03-5106168
שעות פתיחה א'-ה' 11:00-24:00 ו' 10:00-18:00

  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • טרואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully