וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע כוסיות בזול

29.3.2009 / 13:48

חמישה יקבים ממליצים על יין מוצלח לארוחת החג בפחות מ-100 שקל

יקבי רמת הגולן-ירדן סירה 4002

יינן ראשי-ויקטור שונפלד: "היין עשוי מענבי סירה ויושן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. הוא מצוין לשתייה כבר כעת, אך ימשיך להשתבח גם במשך עשור או יותר. הוא מרוכז בטעמים ומרקם עשיר ובעל סיומת ארוכה. הוא מתאים ללוות מאכלים עתירי טעם כמו ברווז על הגריל, קדירת בשר כבש, סטייק של דג טונה עסיסי וגם עוגת שוקולד עשירה בטעם. היין מתאפיין בניחוחות ש לריבת פטל שחור, גרגרי יער טריים, רבדים של אדמה ושוקולד לצד ארומה עשירה של עץ אלון.

מחיר: כ- 95 שקלים.

יקב פלם-סירה קברנה סוביניון 7002

היינן גולן פלם: היין עשוי 72 אחוז סירה ו-28 אחוז קברנה סוביניון ומיושן 12 חודשים בחביות עץ צרפתיות-אמריקאיות. היין בעל טעמים עזים של פרי המשולבים עם טנין בינוני יין וגוף בינוני-מלא עם סיומת ארוכה וצבע עמוק אדום עז נוטה לסגול ארגמני. מתאים לארוחות בשריות ויכול ללוות מנות כבדות במהלך הארוחה.

מחיר: 99 שקלים.

יקב צובה-פרמיום המצודה 5002

היינן פול דאב: היין המומלץ הוא יין פרמיום מסדרת המצודה העשוי מ-75 אחוז ענבי מרלו ו- 25 אחוז ענבי קברנה ויושן 24 חודשים בחבית. ליין ארומה מורכבת של תבלינים, אדמה מינרלית, ליקריץ, עלי טבק ופולי קפה. מומלץ לארוחה בזכות היותו מוכן לשתיה, רענן ופירותי.

מחיר: 95 שקלים.

יקבי כרמל-קרינאן שיראז ופטיט סירה

היינן יפתח פרץ: בחרתי ביין שנקרא רכס אדום מהסידרה האזורית. זהו בלנד של קרינאן שיראז ופטיט סירה. מגיע ברובו מכרמים ותיקים, כולם מאזור זיכרון יעקב. היין מאופיין בארומות של פירות אדומים וגוף בינוני ויתאים למנה הבשרית של ערב פסח, בעיקר למנת טלה.

מחיר:כ-40 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יקבי רקנאטי-מרלו רזרב 6002

היינן עידו לוינסון: זהו יין עשוי 85 אחוז ענבי מרלו ו-15 אחוז קברנה סוביניון שהתיישן 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי בשילוב עם מעט חביות הונגריות. היין מאופיין בארומות שזיפים ואוכמניות, קסיס ועץ אלון. יין שמרגיש "מתובל" במקצת ולכן מתאים מאוד לבשר כבש או לאנטריקוט טוב. יין שנפתח ומשתנה עם הארוחה וילווה אותה עד סופה. הטאנינים הנעימים והגוף המלא תורמים לחוויית השתייה של יין מרלו זה, אלגנטי ועוצמתי כאחד.

מחיר בקבוק- 89 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully