וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה וצלצולים

רוני קדר

30.3.2009 / 14:28

הכדורגלידה הוורוד עשה המון רעש והלהיב את הילדים הקטנים בבית. המבוגרים גילו בפנים מפח נפש מתוק

הכנת גלידה בייתית זה משהו שאצלנו בבית מקפידים לחקור ולשפר. וברגע שהקיץ נתן את הסימנים הראשונים שלו, החלטנו שאין מנוס אלא לבדוק את הכדורגלידה.

הכדורגלידה, הוא בעצם מכונה להכנת גלידה בייתית. הוא הוכתר על ידי TIME MAGAZINE כהמצאת השנה, פותח בארצות הברית והגיע לארץ לפני כחודשיים, עשוי פלסטיק שקוף ומגיע בשישה צבעים שונים (כתום, ורוד, סגול, ירוק, כחול ואדום). המחיר המומלץ לצרכן: 198 שקל.

נסיון

השלב הראשון הוא הכנה של תערובת שתיכנס לתוך הכדור. תהליך פשוט יחסית: מערבבים שמנת, חלב וסוכר ומכניסים לצד אחד של הכדור. לצד השני מכניסים את חומר ההקפאה שכולל המון המון קרח (כמעט שקית של מיסטר אייס) וחצי כוס מלח גס.

השלב השני כבר מעורב בכמה משככי כאבים להעברת המיגרנה שתקבלו מהרעש. רבע שעה של שקשוק אינטנסיבי גרמו גם לידיים החזקות שלי להתעייף ולמוח להתערבב.

כשתם הזמן, והתרגשתי לקראת כפית הגלידה הטריה שלי, נפתח המכסה וחשכו עיני. ה'גלידה' שנצמדה לדפנות הצינור הקפוא, היתה קשה מסביב ונוזלית במרכזה. ניסיתי להחזיר אותה לעוד כמה סיבובים, שלא הוכתרו כהצלחה. חילוץ המקפא שנותר בתוך הצינור בידיים מרוחות בשמנת הוכתרה כבר ככישלון מהדהד. מצד שני, לצפות ששמנת, חלב וסוכר יעיפו אתכם לרומא, זה באמת יותר מדי.

אם מסכמים את החוויה, אחרי הרעש והלכלוך: מחצי ליטר של נוזל, לא תקבלו חצי ליטר גלידה, אלא כמה כפות שלא סיפקו אף אחד בבית, גם את אלה שניחנו בחוש טעם בסיסי לחלוטין.

מבחן הארנק

בשלנים מתחילים וילדים קטנים יהנו מהמשחק הקצר בכדור שבסופו תוצר קר ומתוק. כמתנה לא יקרה ומקורית לפסח, זה עשוי לעבוד, אבל בתור גאדג'ט לבשלן ב-198 שקלים, זה עניין מיותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully