וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותה העיירה

ניב הדס

7.5.2009 / 18:26

פתאם כשאפשר לקנות מותגים יוקרתיים של וויסקי בלי למשכן את התחתונים, ג'יימס ריצ'רדסון התחילו לדאוג לכבד שלכם. ניב הדס תוסס

ג'יימס ריצ'רדסון בלחץ. בעיתונות הכלכלית פורסם שהחברה שמפעילה את חנויות הדיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון יצאה בהצהרה לפיה החלטת האוצר להוריד את המיסוי על חלק מהמשקאות האלכוהוליים, עלולה להביא להגברת צריכת האלכוהול בישראל. די מדהים שבג'יימס ריצ'רדסון דואגים לאחוז האלכוהול בכבד של הישראלי הממוצע; שאכפת להם מהרגלי השתייה שלנו. כי אם זכור לי נכון, אז בפעם האחרונה שהייתי בדיוטי פרי - לפני שבוע, תודה ששאלתם, היה פיצוץ - עטו עלי שני מוכרים וניסו לפתות אותי בכל מיני מבצעים והסבירו לי למה משתלם לי לקחת עוד בקבוק, אולי אפילו שניים.

ופתאום עכשיו פתאום היום, האנשים הטובים בג'יימס ריצ'רדסון - שוודאי רוצים שתאכלו ביצי חופש, עוף ללא אנטיביוטיקה ולחם כוסמין ללא שמרים - מפחדים שנהפוך לאלכוהוליסטים בגלל שמורידים את המיסוי על הוויסקי. אין לזה קשר, כמובן, לעובדה שמעכשיו כשתרצו לקנות סינגל מאלט שווה - נניח מק'אלן או בלוויני 18 שנה - לא תצטרכו לחכות עד הנסיעה של דוד אהרון לחו"ל, אלא פשוט תוכלו להגיע לחנות הליקר הקרובה למקום מגוריכם ולרכוש אותו מבלי להשאיר את התחתונים כערבות. כל זאת כאשר המיסוי על המשקאות הזולים יותר - אלו שמועדים לפורענות ועלולים לגרום לנזק בלתי הפיך אחרי כוסית - דווקא עלה (זה אומר שעכשיו בשביל בקבוק וודקה גולד נצטרך לעבור בדיוטי פרי?). המינוס הוא שוודקה תפסיק להיות משקה כל כך זול; הפלוס הוא שהוויסקי ושאר המשקאות היוקרתיים יותר יהיו זמינים וזולים. נשמע לי כמו עסק משתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully