וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה העוגה? איפה לא

רוני קדר

21.5.2009 / 17:49

מישהו ממש השתדל עבורכם השנה. יש לנו כמעט רק מילים טובות להגיד לכם על היצע הקונדיטוריות לחג. אז קדימה: לשלוף כפיות

גבינוגית מענגת

קונדיטוריית 'מתוקה' החליטו השנה לחזור למקורות ולהביא עוגות גבינה בטעם של פעם. כמו: גבינה וינטג' - אותה עוגה אוורירית ותפוחה, אפויה ללא תחתית ב- 40 שקלים או גבינוגית- עוגת הגבינה אפויה עם תחתית בצק פריך עם פירות טריים מעל ב- 47 שקלים. בנוסף, אפשר למצוא גם בלינצ'ס עם גבינה ורוטב פטל שהיו נפלאים, בטעם של פעם והיוו צלחת אירוח מוצלחת שנראתה ביתית לחלוטין.

ארז והשזיפים

לחם ארז עלו מעט ברמה בשנה החולפת והוציאו לקראת שבועות מבחר עוגות שלא היו מביישות את המארחת הממוצעת. אפשר למצוא עוגת גבינה אפויה קלאסית (69 שקלים) ועוגת גבינה עם שזיפים ושוקולד לבן, קראנצ' ריקוטה ושקדים, קיש בטטה ומאפה אנטיפסטי (39 שקלים) שהיה מתוק מדי עקב כמויות הבטטה ולא מילא את חובו המלוח, וכן עוגת גבינה ושזיפים (80 שקלים) בשילוב חמצמץ ומתוק היתה ביתית במיוחד, אוורירית ונטולת טעמים סינתטיים.

חטאים בטעמים

קונדיטוריית "חטאים מתוקים" מנווה צדק מציעה לקראת שבועות מבחר עוגות גבינה קרות בטעמים שונים כמו פירות יער, קיווי, תותים (מפירות טריים טבעיים) או עם טרפלס. בנוסף, אפשר למצוא פאי גבינה ודובדבנים וגם פאי גבינה ושוקולד שהביא שילוב מוצלח במיוחד לעוגת הגבינה המעט חמצמצה לשוקולד המעולה והמריר. והמחירים, שלא גבוהים במיוחד, נעים בין 24 שקלים למנה אישית ל- 140 שקלים לעוגה בקוטר 24.

את תחום העוגיות המלוחות לא השאירו לבד ובקונדיטוריה אפשר למצוא עוגיות קצ'קבל וחרדל, עוגיות פרמז'ן ופרג ועוגיות קצ'קבל ועגבניות מיובשות. כל העוגיות נמכרות באריזות של 300 גר' במחיר 30 שקלים.

להשיג ב: רשת AM:PM , במעדניות המובחרות ובסניף הקונדיטוריה ברחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב.

עזבו אתכם מהלוק

רשת "שמו קונדיטוריה" מציעה עוגות גבינה אפויות: בטעם לימון, עם אפרסק, קלאסית, או בליווי שוקולד חלב במחיר 42-49 שקלים. כמו כן, אפשר למצוא עוגת גבינה שמרים עם צימוקים לבנים (42 שקלים) שהיתה מלאת גבינה ועשויה בצק רך ולא שמנוני וגם עוגת גבינה פירורים עם תותים (45 שקלים) שהיתה מעט רכה ומתפרקת אבל טעמה העדין, הביתי והטרי התעלה על הלוק הלא ייצוגי בעליל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מסורת מסורת

קונדיטוריית אידלסון 10 מוציאה לכבוד שבועות את עוגת הגבינה המסורתית (135 שקלים) שהיא לא מתוקה מדי, אפויה במידה, ובמילים אחרות: מושלמת. בנוסף, אפשר למצוא גם טארט ריקוטה, צימוקים ושטרוייזל (110 שקלים) או עוגת גבינה קרה ופירורים (135 שקלים).




.

בונז'ור קטנטנים

בונז'ור משיקה לרגל שבועות עוגת בריוש גבינה בטעם ביתי. העוגה (23 שקלים) שמגיעה גם בצורתה הקטנה של בריושים היתה לא טעימה, יבשה ומשעממת. לעומתה, דווקא מאפי הגבינה הקטנים הקטנים היו מעט רכים ואוורירים יותר ורשמו הצלחה על העוגה הגדולה.




.

קלאסיקה משעממת

קונדיטוריית בן עמי מציעה לכבוד שבועות מבחר עוגות גבינה ומאפים, מלוחים ומתוקים. בין העוגות אפשר למצוא עוגת גבינה קלאסית (החל מ-64 שקלים) שהיתה מעט משעממת ויבשושית או עוגת גבינה פרורים, גבינה אפויה בציפוי גנאש שוקולד, שמצליחה באיכותה כל שנה ועוד.

בנוסף, אפשר למצוא השנה גם עוגיות מלוחות בטעם גבינת פקורינו, גבינות מלוחות או גבינת קשקבל ב- 29 שקלים ל-250 גרם.

בואו נקנה עוד תותים

Tarte הוא בוטיק מאפים המתמחה בהכנת טארטים: מלוחים ומתוקים, ובראשו עומדת קרן וייזמן. ייצור המאפים מתבצע ממאפיה ברעננה כשממנה יוצאים מדי יום משלוחים לכל אזור גוש דן והשרון, עד לבית הלקוח.

בקטלוג המאפים אפשר למצוא טארט קישואים עם גבינת עזים וטפנד זיתים (90 שקלים) שהגיע במילוי גבינה לא עמוס מדי, מתחתיו ממרח טפנד מלוח וריחני, הנמצא בתוך קלתית בצק אפויה בשלמות ופריכה. כמו כן, אפשר למצוא גם טארט גבינת ריקוטה וצימוקים (120 שקלים) או עוגת גבינה וכיפות מוס תותים (120 שקלים) שהיא העוגה המרשימה ביותר שראינו עד כה.

טלפון: 050-5948958

תופין חגיגי

תופין הוא מותג אפייה שפועל באיזור תל אביב והשרון לפי הזמנה ומשלוחים. לפני שבועות, הם ממליצים להתקשר להזמין את הפריטים מראש.

עוגת גבינה ושוקולד לבן (125 שקלים) היתה פשוטה, בלי מעוף או אג'נדה. מילוי הגבינה היה יבשושי מדי אבל לזכותו נאמר שלא מתוק מדי כמו אחיותיו מהקונדיטוריות. אפשר למצוא גם קישים (105 שקלים) או מאפים אישיים של עגבניות מיובשות או תרד וקשקבל ב- 10 שקלים ליחידה.

טלפון: 052-3282374

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully