וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים בתזוזה

רוני קדר

23.6.2009 / 15:30

האחים הדס, שונאי חצילים, יצאו לחופשה מטייק אווי ועברו ל'הכל כלול'. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות להזמין סביח פרישמן על חשבונם

הארוע

האחים הדס יצאו לחופשה מטייק אווי ועברו ל'הכל כלול'. חברי המערכת שנותרו מאחור, נוקמים את שעות העבודה שלהם במנת סביח בוקר. הפיתה הנבחרת יצאה על טוסטוס מסביח פרישמן, אחד הטובים והוותיקים בתל אביב, בשבוע הראשון להפעלת שירות המשלוחים החדש, המופעל ע"י כמה חכמי סביח, אחד מהם איש יקר למערכת.

פתח לבראנץ'

משלוח של סביח הוא עניין לא מוכר, ועם 30 מעלות בחוץ ומיליון אחוזי לחות, הרעיון לקבל שליח בפיתה, הוא גאוני ומבורך. מינימום הזמנה 35 שקל וזמני המשלוחים הם 11:00-23:00 - טווח זמנים רחב שמפנק את מי שקם בלי קורנפלקס או למורעבים שמחפשים את ארוחת הבוקר שלהם בלילה.

עורו הביצים

ההזמנה היתה גדולה וכללה תשעה אנשים רעבים שהתעוררו עם חשק לביצים חומות. את אנשי הסביח זה לא הבהיל. ההזמנה התקבלה בסדר מופתי, הפיתות של אנשי העמבה סומנו ב-X אדום וגדול ושמו של כל סועד צוין על הפיתה. המשלוח הגיע תוך חצי שעה ובשקיות נחו קופסאות קטנות ומסודרות מלאות חמוצים עירקיים (טירשי), חמוצים רגילים ותוספות עמבה, טחינה וחריף.

תחכום בפיתה

אחרי שבחרתם פיתה רגילה או בריאות, אתם עומדים בפני 2אופציות: סביח רגיל או גבינה. הפשוטה מביניהן היא סביח רגיל (15 שקל): הביצה חומה ועוברת את מבחן שקית התה, כמות הטחינה, החומוס והסלט מספקת. חלק מהנוגסים בפיתה מצאו שתפוח האדמה מיותר לחלוטין, בעיקר בגלל שהרגישו בו רק בביס האחרון של הפיתה בצורת פירה מפולפל מדי. עוד הפרעה נרשמה בין עלי הבייבי שפשוט לא מתאימים פה. פטרוזיליה כן, אפילו ראשד יתאים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מחדשים את הבריאות

סביח עם גבינת פטה (16 שקל) כולל את כל המרכיבים שיש בסביח רגיל, בתוספת הגבינה. היה טעים, אבל הקשר בין הגבינה לעמבה ולחצילים היה קצת לא ברור. לא נמצא מי שהזמין סביח בריאות (16 שקל), שהוא בעצם אותו סביח רק עם פיתה מחיטה מלאה. יש כאלה שאומרים שגם לא יוזמן, בגלל ניגוד אינטרסים חריף בין טיגון החציל לבריאות הקמח.

תענוגות זולים

האפשרות להכניס תערובת של תענוגות מטוגנים לתוך כיס בצק ולשנע אותה לתוך מקום ממוזג היא גאונית. תשע מנות סביח יחד עם דמי משלוח בסך 7 שקלים, עלו 142 שקל, הזמנה זולה לכל הדעות. המנות חוסלו והטחינות לוקקו. נרשמו אפס פיתות קרועות, ולשניים מאיתנו אפילו דגדג החשק לחצי מנה נוספת. להזמנות מסביח פרישמן: *סביח (9356*) או 03-5273330. (טקסט: רוני קדר).

  • עוד באותו נושא:
  • סביח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully