וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'יז על החוף

רוני קדר

12.7.2009 / 14:55

בילוי בים תמיד מעורר תאבון ועושה חשק לאכול יותר מהרגיל. הנה כמה אופציות לצד המדוזות והשמש הקודחת

סנדוויץ'

הכנה של סנדוויץ' לים, נשמעת כסיפור קליל ופשוט, לא איזו התחכמות. אבל יש צורך לדעת את הבסיס: השאירו את הפיתה בבית. היא נקרעת וטחינה על בגד הים זה דוחה. עדיף להשתמש בלחמניה או לחם שיפון. גם העגבניה מחוץ לתחום בגלל הרטיבות, עדיף מלפפון או עלי רוקט חריפים. והכי חשוב, שניצל, או נקניק כפרי הם אופציה מבורכת. פסטרמה תתקלקל.

שניצל בלחמניה. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
שניצל בלחמניה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

פירות

עדיף לבתר ולפרוס אותם מבעוד מועד. ותרו על הניסיון למלא אבטיח בוודקה. כאן זה לא 90210. משמשים או אפרסקים אפשר להשאיר שלמים, אבל אל תצפו שיהיו נטולי חול. ענבים הם פירות שיצלחו את המשימה בכבוד בעיקר בגלל היכולת שלהם להיות טעימים גם כשהם לא קרים במיוחד.

אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

סנדוויץ' מתוק

שתי פרוסות של לחם לבן, חלה רכה עדיפה. השכבה הראשונה גבינת מסקרפונה (אפשר גם בלי). שכבה שניה: קוביות שוקולד-מריר, חלב, לבן, עם אגוזים או סוכריות קופצות. שכבה שלישית-פרוסות בננה רכה או ריבת תות חמוצה. עוטפים בנייר כסף ומהדקים. מניחים מתחת לראש בים. אחרי שעה של שמש אפשר לפתוח את האריזה ולאכול את הסנדוויץ' הנמס.

אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

קוקטייל

ההשראה: סיני. האמצעים: בקבוק מיץ טבעי מכל סוג שהוא (עדיפות גבוהה למיץ איילנד, או מיץ אשכוליות אדומות) ובקבוק אלכוהול קיצי כמו ערק, או אוזו. וודקה תעשה את העבודה לא פחות טוב. המלאכה – שתו מעט מהמיץ המתוק עד שישאר 3/4 בקבוק והוסיפו במקומו אלכוהול. למשקיענים: שימו את הבקבוק מבעוד מועד בפריזר (עם האלכוהול) וקבלו מיץ קר מאוד וחצי קפוא.

אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

ג'חנון

זה כבד, שומני, דחוס ותימני. זה ג'חנון. פעם אכלנו אותו אצל מרים בחוף מציצים ועכשיו קצת מיצינו. עדיף להתחבר לסבתא תימניה שתעשה לכם סיר בשבת בבוקר (לביצים והרסק תדאגו בעצמכם) ואם לא סבתא, אז גם קפואים יעשו את העבודה. אל תשכחו סחוג חריף וכדור נגד צרבת.

ג'חנון. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
ג'חנון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully