וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצב לב

רוני קדר

26.7.2009 / 18:49

בארגנטינה אוזל הבקר לייבוא ולכן אומרים שבקרוב יהיה מחסור. חמש קצביות שווה לבקר בהן לפני עליית המחירים

הארצית - חינאווי

הסניפים של בשארה חינאווי פרוסים בכל גוש דן, מפתח תקווה, לרמת השרון וגם ליפו. הבשר הוא טרי ובאותה נשימה תוכלו לרכוש לעצמכם גם בקבוק יין. הסניפים אינם כשרים ומציעים פרגיות במרינדה לצד נתח פורטרהאוס עצום. מחירים: 178 שקלים לפילה בקר, 126 שקלים לאנטרקוט ו-38 לחזה עוף.

רחוב גולדמן 8, יפו; רחוב גלגלי הפלדה 11, הרצליה; רחוב סוקולוב 16, הוד השרון; רחוב גיסין 37, פתח תקוה; רחוב קרליבך 25, תל-אביב.

חנות הבשר של חינאווי. ברני ארדוב
חנות הבשר של חינאווי/ברני ארדוב

הגויה - טיב טעם

גם רשת טיב טעם מגיעה פחות או יותר לכל הארץ. כאן, מעבר לנתחים הרגילים של בקר, עגל וכבש, אפשר למצוא גם צלעות חזיר, נקניקיות מעורבות, בייקון ופרשוטו. בעבר, נקשר שמם עם פרשות בריאותיות כאלה ואחרות, אבל נראה שהרמה עלתה בשנים האחרונות. מחירים: 199 שקלים לפילה בקר, 99 שקלים לאנטרקוט מופשר ו-35.90 שקלים לחזה עוף.

טיב טעם. ברני ארדוב
טיב טעם/ברני ארדוב

בעלת המוניטין - זלמן

כששואלים כמה מהשפים הגדולים בארץ היכן הם קונים את הבשר שלהם, רבים מהם יענו: אצל זלמן. הקצביה נמצאת שם, בשדרות ירושלים שביפו וממנה שולחים את הנתחים הטריים למסעדות ולבתים פרטיים. את משלוח הבשר הם יביאו לכם עד הבית ואם תזמינו ביותר מ-200 שקלים הם אפילו יעשו זאת בחינם. מחירים: 185 שקלים לפילה בקר, 145 שקלים לאנטרקוט ו-38 שקלים לחזה עוף.

שדרות ירושלים 20, תל אביב.טלפון: 03-6829671.

קצביית זלמן ביפו. ברני ארדוב
קצביית זלמן ביפו/ברני ארדוב

המנויידת - דוריס קצבים

סניף דוריס קצבים בראש פינה היה הראשון באזור שהציע בשר משובח על האש לצד קניית נתחים לקחת הביתה. אם כבר הגעתם לאזור, במסגרת הרומנטיקה או פסטיבל ראש פינה, אל תשכחו לבחור נתח שגדל בגולן. את הסניף התל אביבי, הקימו כמה שנים מאוחר יותר ולאחרונה הוסיפו לו גם שירות משלוחים עד הבית, כך שלא תצטרכו לצאת לחום ולתור אחרי בשר טוב. מחירים: 180 שקלים לפילה בקר, 125 שקלים לאנטרקוט ו-32 שקלים לחזה עוף.

כביש ראשי, ראש פינה; יגאל אלון 65 (בניין טויטה), תל אביב.
טלפון: 1599-500021

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצפונית - מרינדו

זה המקום לעצור בו בדרך לנפנוף על שפת הכנרת או לפיקניק ברמת הגולן. בקיבוץ עין גב שוכנת קצביית מרינדו, שהוקמה ב-2003 המגדלת את הפרות לבד ורועה אותן במושב כנף בשטחי הגולן. לפני כמה שנים, החליטו בצפון להדרים למרכז ולפתוח סניף ברמת השרון לטובת המנפנפים המקומיים, וגם להכנס לסניפי ספייסס עם ויטרינת בשר קטנה. המחירים: 199 שקלים לפילה בקר, 149 שקלים לאנטרקוט, 50 שקלים לחזה עוף.

להזמנות: 1599-50-30-80
קיבוץ עין גב; רחוב אוסישקין 56, רמת השרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully