וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופנים סיליקון

רוני קדר

11.8.2009 / 18:10

אם חשקתם בכדורי גלידה מעוצבים ועגולים שישבו לכם יפה בקערה, לכו על כף הגלידה הגמישה

שלהי אוגוסט גורמים לנו בדרך כלל לקנות אריזות משפחתיות של גלידה ולא להסתפק בשלגון אחד אישי. על מנת להוציא כמות יפה של גלידה (ובצורה מעוגלת) יש בדרך כלל צורך בכף מיוחדת שתיצור כדורים מושלמים ועגולים. השימוש בכף כזו, גוררת אחריה לרוב, גלידה נוטפת מים (מהשאריות שנצמדו עליה בעקבות טבילה במים חמים) ולפעמים לאחר איסוף הגלידה, נוצר קושי גדול מאוד בשיחרורה מהכף.

בניסיון למנוע את הברדק המלווה את הכידרור המושלם וכדי לעזור לכם לחפון את הגלידה בלי קושי, הגיעה אל המדפים כף גלידה חדשה מסיליקון. היא עשויה מחומר גמיש ובמרכזה אזור לחיץ המשחרר את הגלידה. מחירה 25 שקלים.

ניסיון

על מנת להגיע למסקנות המקיפות ביותר, העמדנו את הכף בכמה מבחנים על ידי 3 אנשים שונים. האחת, קנתה גלידה רכה בגלידריה מובחרת, השני, קנה גלידה של חברה מסחרית, שקצת הופשרה ואז קפאה שוב בצורה יותר קרחונית והאחרון ילד בן 7, שכל אהבתו היא גלידת שוקולד.

אשת הגלידריה טענה כי הכף היתה מאוד עדינה והצליחה ליצור גבעות בקלות. לעומת זאת לחיצת הכדור לא הצליחה במיוחד וקצת מעכה את הכדור.

הגבר המקפיא זיכה את הכף בציון 10, אמר שזה אחד הגאדג'טים הפשוטים שהכיר, ולא הבין למה רק עכשיו הומצאה כף הגלידה הזו, בזמן שקיים כל כך הרבה סיליקון בעולם.

הילד נהנה מהכף, אבל לא הבין למה אי אפשר להשתמש בכף רגילה, כי בכל מקרה היא יוצרת כדורים שדומים לעגולים.

מבחן הארנק

מחיר הכף 24.90 שקלים, נמוך יחסית לכפות גלידה אחרות, וכמות השבחים שקיבלה היתה גדולה. נראה שהכף סיפקה את הסחורה ועשתה את העבודה המלוכלכת שכולם רוצים תמיד להתחמק ממנה. להשיג ברשת 'The Cook Store'.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully