וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זזים מהגולן

רותם דרוב

17.8.2009 / 18:10

במושב אניעם נפתחה לאחרונה חנות אורגנית מתוצרת הרמה כדי שהתושבים לא יצטרכו לנסוע רחוק בשביל ריבה או ירק

בכפר האמנים במושב אניעם שברמת הגולן נפתחה לפני כחודש החנות "בלאדי גולן - אומנות מהטבע". בחנות יש שילוב של ירקנייה ומעדנייה כשרוב המוצרים הם פרי רמת הגולן.
את החנות פתח עמית מצליח שהגיע לרמה לפני שלוש שנים כדי להצטרף לאביו החקלאי "הכל התחיל מכך שגידלנו ירקות על חלקה קטנה בשיטה בלאדית, לא הייתי קורא לזה אורגני, כי אז צריכים לעמוד בהיתרים מסוימים, אבל הרוח דומה. ללא ריסוס, ללא עישוב, כמו שהחקלאים הערבים מגדלים. בשיא העונה היו לנו בחלקה 35 סוגי ירקות שונים. לא שיא היופי אבל שיא האופי".

את תוצרת החלקה מצליח שיווק ללקוחות המקומיים באמצעות משלוחים בכל רחבי הגולן, עד שהחליט לפתוח חנות עם תוצרתו "הצורך בחנות כזו נולד כי יש הרבה אנשים שצורכים מזון בריאות, והם היו צריכים לנסוע לשם כך שעה ארוכה עד שמגיעים לעיר הקרובה".
מלבד הירקות והפירות מצליח גם מייבש תבלינים כמו כוסברה, טימין ועלי סלרי תמורת 15 שקלים ל-70 גרם. יש גם קונפיטורות פרי תוצרתו תמורת 20 שקל לצנצנת של 270 מ"ל וחמוצים במחיר של 12 שקלים. למי שרוצה לעשות נסיונות בבית, ישנם למכירה זרעים של חצילים, שעועית ועגבניות שמצליח מבטיח שיגדלו הרבה יותר טוב כי הם לא זרעי חממה כי אם זרעים בלאדים קשוחים יותר.

חוץ מהתוצרת העצמית, בבלאדי גולן תמצאו ייצוג לכל מה שטוב בחבל הארץ הגבוה במדינה כמו בקבוקי שמן זית של "ארץ בשור" תמורת 48 שקל לבקבוק, גבינות צאן של מחלבת גדות, מיצים טבעיים של "קשת" ואפילו קוסמטיקה מבוססת שמן זית מהגולן של masik.
מלבד מוצרים מקומיים, אפשר למצוא גם מוצרים אורגניים מבית ניצת הדובדבן כמו קמחים, קטניות, פירות יבשים וגם עשבי חליטה כמו לואיזה מיובשת ולימונית.

בלאדי גולן – טלפון 04-6826456
שעות פתיחה א'-ה' -10:00-20:00 ו' 10:00-16:00 מוצ"ש מצאת השבת ועד 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully