וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף ביתא של משלוח

האחים הדס

18.8.2009 / 13:50

לאחים הדס נמאס לאכול ג'אנק ולכן הזמינו ארוחת ביסטרו מביתא קפה. האוכל המוקפד והטעם המצוין הציל אותם מסתימת העורקים

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

בהכללה גורפת אפשר לומר שדי קשה למצוא משלוח הגון שאינו נגוע בג'אנק. אוכל שיש בו גם קצת בריאות מומלץ לאכול על המקום ולא מקופסאות פלסטיק או קרטון. מה גם שכל הבריאות הזו לא ממש עוברת טוב מהמטבח הביתה; היא טובה בעיקר כשהיא טרייה. למרות כל אלו, די נמאס לנו מכל הגריז שהמדור הזה מפיל עלינו מדי שבוע והחלטנו לנסות את ביתא קפה, מקום שמגדיר עצמו כביסטרו שכונתי (מעוז אביב) עם תפריט של השפית איילת לטוביץ'.

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

רמת המחירים והכוונות הזכירו לנו את המשלוח המוצלח שעשינו לא מזמן מאורנה ואלה, בית קפה נוסף שיש לו מה להציע גם בגזרה הקולינרית מעבר לאווירה במקום. לא מפתיע, אם כן, לגלות שאחת ממנות הדגל של ביתא קפה היא לביבות כרובית (34 שקלים) - על משקל לביבות הבטטה ההן - עם גבינת צאן ויוגורט כבשים. בתפריט כתוב שהלביבות הן נימוחות, אם כי לטעמנו - וזה לגמרי אינדיבידואלי - הן היו מעט נימוחות ואווריריות מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

עוד מנה שנמסר לנו שאנחנו "פשוט חייבים לטעום" היא שיפודי עוף ביוגורט ומנגו עם אורז אדום, סלרי ירוק ואגוזי מלך קלויים (34 שקלים). זוהי בדיוק מנה מהסוג שבוודאי במקום עצמו מתגמלת ובמשלוח מתפספסת לגמרי. העוף כבר פחות עסיסי, המרקם של הרוטב הופך לעיסתי מדי והתוספת של האורז עם הסלרי לא ממש ברורה לחצי מאיתנו, בעוד החצי השני חושב שהיא גאונית.

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

הנה מנה ששמנו עליה את העין ברגע שהתפריט נגלה לעינינו - קבביתא (60 שקלים) קבב בקר, פרגיות, תרד וקליפת לימון שנטחנת במקום עם סלט עגבניות, ארוגולה, בצל ירוק וקליפת לימון, בטחינה ירוקה מפטרוזיליה. הקבב עצמו היה מאכזב - יבש וחסר עסיסיות (שוב, פונקציה של המשלוח); אולם התוספת היתה מנצחת למדי - עשירה, טריה ומפתיעה בכל ביס מחדש, בייחוד עם מזליפים עוד טחינה מלמעלה עם כל ביס.

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

אולי זו לא העונה האידיאלית בשביל שרימפס, אבל לאחרונה איפה שאנחנו לא מזמינים אותם הם נראים מצומקים, מסכנים וטעמם חסר העזות שמאפיינת את פרי הים האהוב הזה. גם השרימפס של ביתא קפה (70 שקלים), שהגיע עם אספרגוס וגרגרי פלפל אדומים, בחמאה ולימון על חיטה קרה. גם כאן, כמו ביתר המנות שהזמנו, ההשקעה בכל מרכיב משפיעה באופן ישיר על המחיר של המנה (וחייבים להודות - היתה כאן כמות יפה של שרימפס בגודל בינוני-מינוס). הרוטב העדין והחיטה הקרה מתחת - תוספת חיובית שצריכה לתפוס קצת יותר פופולאריות - הצליחו לשפר את מצבם של השרימפס, אם כי לא להרים אותם לגמרי.

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

לטעמו של האח הבכור מנת הפסטה עם הנקניקיות (עגל-כבש), בצל ירוק, שעועית ירוקה וארוגולה ואפונה (54 שקלים) היתה המוצלחת ביותר. פסטה קצרה היא תמיד מבורכת, והשילוב שלה עם ירקות ירוקים מצד אחד ונקניקיה תוצרת בית מצד שני הוא תמיד עילה לשמחה.

ביתא קפה. ניב הדס
ביתא קפה/ניב הדס

בזווית העין אתם בוודאי מבחינים במנת סלמון - סלמון טרי עם יוגורט וחרדל, על קינואה שחורה, זרשק, תפוחי עץ ואגוזי מלך בוויניגרט שמיר ותפוז (76 שקלים), שלא נסקרה כאן. ובכן, לאחר סגירת הגליון היא נאכלה בקול תרועה רמה וברכות לשילוב בין החרדל לסלמון ולקינואה השחורה עם התפוחים. אפשר לסכם כאן פחות או יותר את המשלוח מביתא קפה - אוכל מאוד מוקפד ברמת המרכיבים והשילובים - היי, זה מה שרצינו - ומתומחר בהתאמה, שלא בטוח שנסיעה של 25 דקות היא מה שעושה לו הכי טוב. בהשוואה לאורנה ואלה (הבטחנו קודם), הרי שהמשלוח עצמו פחות מתגמל. אולי אנחנו צריכים לנסוע ולאכול שם. ואולי אנחנו פשוט צריכים להמשיך לאכול ג'אנק.

  • עוד באותו נושא:
  • ביתא קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully