וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא דרומית

רותם דרוב

20.8.2009 / 10:47

במקום לעמוד מול סיר בבית, מציעים עכשיו במסעדת בת ארצי שבנחלת בנימין תבשילים עדתיים היישר מנתיבות

חובבי האוכל הביתי, רווקים תל אביבים שמתגעגעים לסיר של אמא או סתם תיירים שמשוטטים להם במדרחוב של נחלת בנימין, ישמחו לגלות את 'בת ארצי-מעדני מאמות'. מקום חדש המתמחה במאכלי עדות.

את "בת ארצי" פתחו הזוג הילה בר וגיא נוימן, גיא - ילד לאמא קרייריסטית מנתניה שאכל כל ילדותו מתוך סירים של אימהות אחרות, ורצה להביא את החוויה לתל אביב. "לא רצינו לפתוח סתם מקום של אוכל ביתי" מסבירה בר, זוגתו "לא חוכמה לקחת עובד מטבח ולהגיד לו: זה המתכון לקובה סלק, כי זה בחיים לא ייצא כמו המקור".

לשם כך מצאו בר ונוימן את סמדר קפלינסקי, המארגנת מזה שנים מספר קבוצת נשים בנתיבות המבשלות במתנ"ס המרכזי לקבוצות ולאירועים מקומיים. "יש להן מטבח גדול משלנו" אומרת בר "הן מגיעות בערב, מבשלות כל הלילה, ובשש בבוקר מגיעה משאית המובילה בקירור את כל הסירים לתל אביב. אל המשאית מתלוות שתיים מהנשים שפושטות על שוק הכרמל הסמוך ורוקחות מבחר סלטים טרי, המוגשים החל מהערב, כך שכל הצדדים מכוסים".

בין המנות המשתנות מידי יום אפשר למצוא עוף גרוזיני בתנור תמורת 39 שקלים, קרפיון בוכרי ב-49 שקלים, בח'ש - אווז עם ירק ב-39 שקלים. וגם גוזגוז'ה - לחמניה בוכרית ממולאת בשר ב-15 שקלים.

בין היתר אפשר למצוא גם מוצרי מעדנייה כמו סלטים ביתיים (צ'רשי דלעת, מטבוחה) ב-15 שקלים ועוגיות ביתיות ב-25 שקלים. בבת ארצי אפשר למצוא גם מגוון של יינות בוטיק ישראלים כמו יקב יפתחאל או בן חיים בטווח מחירים של 55-100 שקלים.


בת ארצי - מעדני מאמות. רחוב השומר 7 פינת נחלת בנימין.
טלפון 03-5177808. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-24:00 ו' 09:00 עד כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully