וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אינסטנט

רותם דרוב

25.8.2009 / 13:45

למסעדת סטפן בראון הוותיקה נוספה מזללת אקספרס. בדיוק לאלה שחמדו קבב בפיתה או המבורגר ב-2 לפנות בוקר

למסעדת מוזס, יש את האחות הקטנה מוזס סטיישן, לסרגוס את סניף וולפנייטס ועכשיו, למסעדה הוותיקה סטפן בראון (שחוגגת עוד מעט בר מצווה) נולד מיני-מי קטן בצורת "סטפן אקספרס בורגר ג'וינט". המזללה החדשה שעומדת בסמוך מאוד לזו הקיימת היא רק מזנון אוכל לעומת המסעדה הקיימת.

שאול טבת, הבעלים של הסטפן בראון ושל מסעדת רדיו רוסקו הצמודה בכלל גר באותו הבניין ולא מרגיש כאילו קם לעבודה כל בוקר, אלא חי את חיי עולם המסעדנות צמוד ביותר, ולכן רצה להוסיף עוד מקום חדש למהלך היום. "בסטפן בראון אהבתי כל השנים לשים לי משהו בפיתה כמו קבבים טובים או נקניקיות שאנו מייצרים לבד" מספר טבת "ככה אני הכי אוהב לאכול, ותמיד רציתי לפתוח מקום שימכור אוכל מסוג כזה, בלי כל המלצריות והגינונים. ההנאה שלי לפתוח מקום כזה היא שאני יכול לקחת שניים, שלושה פריטים פופולריים כמו הנקניקיות והקבב ולמכור רק אותם. בנוסף, זה גם פותר את הבעיה למורעבים שבאים לסטפן בראון ומרגישים לא בנוח לשבת במסעדה ולאכול רק המבורגר, לקום וללכת".

התפריט במזנון הפונה לרחוב אלנבי הסואן, מצומצם: ארוחת בוקר ישראלית המוגשת עד 11:30 במחיר 33 שקלים, המבורגר בלחמנייה או קבב טלה עם טחינה בפיתה ב-38 שקלים, והמבורגר מבשר הודו במחיר 34 שקלים, ויש גם דילים הכוללים מנה עם צ'יפס ושתייה ב-48-52 שקלים. לקינוח תמצאו גלידה אמריקאית בסימן רטרו במחיר של 9 שקלים. כדי שתבינו שאתם לא ברשת המבורגרים עולמית אלא עדיין בסטפן בראון תוכלו ללגום כוס יין אדום, לבן או יין מבעבע במחיר של עשרה שקלים.

סטפן אקספרס בורגר ג'וינט - רחוב אלנבי 97, תל אביב.
טלפון: 03-5602015
שעות פתיחה: א'-ש' 10:00 עד לקוח אחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully