וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובה עד הבית

רותם דרוב

10.9.2009 / 14:31

אהבתם את המנה במסעדה ועכשיו בא לכם לקחת אותה עד הבית? קבלו חמש מסעדות שהן גם מעדניות שוות

בת ארצי

איפה? רחוב השומר 7 תל אביב.

המסעדה והמעדנייה: מעדני מאמות מהמטבח הטריפוליטאי הבוכרי, הגרוזיני ועוד. כל התבשילים מגיעים מהדרום החם מדי יום, ובמקום לעמוד ולהכין מנות ביתיות בבישול ארוך, הכל כבר מוכן מראש ואפשר לקחת הביתה. מלבד זאת יש גם סלטים ייחודיים וביתיים כמו צ'רשי דלעת, או מטבוחה.

קהל יעד: רווקים תל אביבים, פועלים מחנויות הבד הסמוכות לנחלת בנימין וכל מי שמתגעגע לנגב רוטב סמיך עם לחם אחיד.

מה מיוחד ושווה: עוף גרוזיני בתנור ב-39 שקלים או גוזגוז'ה - לחמניה בוכרית ממולאת בשר ב-15 שקלים.

רובינשטיין

איפה? רחוב גיבורי ישראל 17 מרכז יכין אזור תעשיה פולג , נתניה.

המסעדה והמעדנייה: משפחת קצבים שפותחת מסעדה זה תמיד טוב. אצל רובינשטיין לא זנחו את הבשרים המיושנים, הנקניקים תוצרת בית ואת הכריכים המוכנים במסעדה וממשיכים למכור אותם גם בתוך ויטרינה המוצבת במקום.

קהל יעד: כל אלו שהקפיטריה של איקאה הסמוכה לא מעוררת בהם תאבון, וגם קהל העובדים והבליינים של האזור.

מה מיוחד ושווה? נקניקים תוצרת בית כמו פרשוטו במחיר של 120 שקל לקילו וקבבים תוצרת עצמית ב-42 שקל לקילו. למי שרוצה הכל מוכן מראש, יש גם כריכים כמו אנטרקוט, המגיע בג'בטה טרייה אפויה בתנור אבן ב-42 שקלים.

רונימוטי

איפה? רחוב ראול ולנברג 24, תל אביב.

המסעדה והמעדנייה: מסעדה שנפתחת בעקבות סיפור אהבה (רוני ומוטי) תמיד מרגשת, וזוג שמאוהב גם באוכל איטלקי זה בכלל שוס. המסעדה צריכה יותר להתרחב כדי שוויטרינת הגבינות תיתן קצת כבוד לשולחנות של הסועדים וההפך, אבל לא נתלונן יותר מדי ונחזה בחלקי הבשר הכבושים התלויים מעל ובמבחר נאה של יינות.

קהל יעד: רמת החי"ל מספקת קהל מצומצם. בשעות האור אנשי היי-טק וטלוויזיה שזנחו את מסכי המחשב יורדים לחטוף פסטה ופוקצ'ה. ובשעות הערב קהל מערי הלווין של צפון גוש דן מגיע לשתות יין טוב עם הארוחה.

מה מיוחד ושווה: מבחר קלצונה שאפשר לחטוף בצהריים תמורת 26-28 שקלים וגם מאפי שמרים ובריושים לבוקר ב-14 שקלים. אם רוצים להביא יין לארוחת הערב מבלי להתאמץ אחרי העבודה, נמכרים במקום גם מגוון נאה של יינות איטלקיים ומקומיים במחירים נוחים כמו קברנה של קלו דה גת ב-112 שקלים או למברוסקו ב-38 שקלים.

יואל

איפה? רחוב נחמני 21, תל אביב.

המסעדה והמעדנייה: במרכז תל אביב, ברחוב בלפור יושב "לו" קפה לו כבר לא מעט זמן, ורק לאחרונה החליטו הבעלים להתרחב, אבל לא במקום אלא בפינת רחוב נחמני הסמוכה.

קהל יעד: תל אביבים מעודכנים, שחקנים ודוגמניות מתחילות ובעצם כל מי ששכר הדירה הרצחני השאיר אותו באזור.

מה מיוחד ושווה? שפע של קישים בקוטר 20 ס"מ כמו קיש בצל או קיש כמהין ופורצ'יני במחיר 60 שקלים, גבינות כמו פרמז'נו רג'אנו מיושנת מ-2007 ב-140 שקל לקילו או פטה כבשים יוונית ב-60 שקלים לקילו. יש גם עוגות דבש תמרים ותפוחי עץ ב-44 שקלים ומגוון יינות כמו ירדן סירה 2004 ב-84 שקלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חדר האוכל

איפה? שדרות שאול המלך 23, תל אביב.

המסעדה והמעדנייה: חדר האוכל של שף עומר מילר, הממוקמת במתחם המשכן לאמנויות הבמה, שמה לעצמה לחתור לנוסטלגיה של חדר האוכל הקיבוצי עם אוכל ביתי פשוט וטעים. בימי מיתון המסעדה היא הצלחה.

קהל יעד: קיבוצניקים לשעבר עם געגועים וחובבי אוכל ביתי שאוהבים אותו עם טאץ' של שף סלב.

מה מיוחד ושווה: שפע של מוצרים כמו עלי גפן וקובה במחירים של 38-42 שקלים לשש יחידות ועד רוסטביף וסלמון כבושים ביתיים ב-15 שקלים ל-100 גרם. יש גם מוצרים שיחסכו לכם המון זמן עבודה במטבח, כמו ציר עוף או דגים במחיר 28 שקלים, אבל חבל שאת כל השפע הנ"ל צריכים לדמיין לפני ההזמנה היות שאין במקום ויטרינה המציגה את השלל.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר האוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully