וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל מחומם

רותם דרוב

12.1.2010 / 19:20

בראשון לציון נפתח פטיסרי חדש שגורם לשכנים מהשכונה השקטה להתעורר מרעש האיכות המתפצחת

קראנץ', בית קפה-פטיסרי חדש נפתח לפני כשלושה חודשים בלב ראשון לציון, בשכונת גן נחום השקטה. את המקום פתח אשר מדר, ראשל"צי מקומי, שעבד קרוב ל-20 שנה בכמה מטבחים של מסעדות באזור, ובשלב מסוים החל להתמחות בקונדיטוריה ואפיה ולמד באופן עצמאי. "תמיד מצאתי את עצמי נמשך לתחום האפייה והקינוחים", הוא מעיד, "עבדתי המון שנים במסעדה הצמודה להיכל התרבות המקומי, שם אספתי לקוחות נאמנים שהיו באים רק כשאני הייתי במטבח, ותמיד שאלו למה אני לא פותח מקום משלי, עד שנשברתי והחלטתי לפתוח מאפיית בוטיק שמתמחה בקינוחים, עוגות ולחמים".

בקראנץ' אפשר למצוא לחמי מחמצת מקמח שיפון וחיטה מלאה, פוקצ'ות עם אנטיפסטי במחיר של 15 שקלים, דייניש וקרואסון במחיר 12 שקלים, וגם ריבות וממרחים שמדר רוקח בעצמו. עוגיות בעבודת יד יעלו 28 שקלים ובעתיד יהיו כריכי בייגל טרי וגם בופה ארוחת בוקר במחיר 55 שקלים לסועד.

"פתחתי את המקום דווקא בלב שכונה שלא כל כך יודעת איך להתייחס לדייר החדש, כי רציתי להיות באמצע מקום שקט. אם הייתי פותח את הפטיסרי ברחוב ראשי, הייתי עובד בנפח עבודה גבוה יותר והפיתויים לקיצורי דרך כמו קניית מאפים וקינוחים קפואים מראש היא קשה, ומשם יש ירידה באיכות", מסכם מדר.

קראנץ' - רחוב בן יהודה 6 פינת רחוב גלוסקין, ראשון לציון.
טלפון 03-9654444. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-20:00 ו' 08:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully