וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל מהיר, פסטות איטלקיות

רותם דרוב

18.1.2010 / 18:30

חומרי הגלם מאיטליה אבל המחירים ישראלים. במתחם הארבעה נפתחה מסעדת פסטות מהירה ובה רטבים מתחלפים

במתחם רחוב הארבעה בתל אביב, נפתחה השבוע 'לברוטריו דה פסטה', מסעדת מזון מהיר המגישה פסטה. את המקום פתחו הזוג דיאמנטה (שעלתה מאיטליה) ושרון רונן. על הייעוץ הקולינרי הופקד גילי חיים, שהקים את המטבח של רשת ספגטים והיה השף בפועל במשך חמש עשרה שנה, ועל ניהול המקום אמון חברם של הזוג, מעוז יוחנן שניהל בעבר מסעדות כמו טפאו וקפה נואר.

"רציתי לפתוח מקום שמגיש פסטה בטעם שדומה לזה שאני מכירה מילדותי", אומרת דיאמנטה, "לא מצאתי מקום שיספק לי פרודוקטים כאלה בארץ, ולכן יצרנו קשר עם חברה איטלקית שמייצרת פסטות טריות ומקפיאה אותן מיד כך שהטריות נשמרת, וגם את מרבית הרטבים וחומרי הגלם אנו מייבאים מאיטליה".

הסלוגן של לברטוריו הוא די פשוט, 'קח את זה מהר ותאכל את זה לאט' כשהכוונה היא לשיטת העבודה של המקום - הלקוח בוחר את סוג הפסטה, סוג הרוטב ותוספות כשחלקן כלולות במחיר, וחלקן כרוכות בתשלום נוסף.

בין המנות הקיימות יש פסטות בצורות שונות כמו חונקי כמרים וגם ניוקי כשהרטבים הם או בסיסיים כמו עגבניות ואלי אולי במחיר 24 שקלים, או רטבים כמו בוליאנזה - רוטב בולונז, ופסטה רוסו - עגבניות מיובשות עם פרמז'ן ואגוזים במחיר של 29 שקלים.

אפשר למצוא גם פסטות ממולאות כמו טורטליני רוקולה עם רוקט, קפאלצי דה זוקה במילוי דלעת ופרמז'ן ורביולי לבבות במילוי עגבניות ומוצרלה דה באפלו במחירים של 34-39 שקלים. ישנן תוספות הכלולות במחיר כמו פרמז'ן, בזיליקום או שבבי צ'ילי וישנן תוספות בתשלום נוסף כמו נתחי עוף ב-5 שקלים ואפונת גינה ב-3 שקלים.

הקינוחים פשוטים כמו גלידת מסקרפונה או קפה במחיר 7 שקלים והאספרסו המוגש של חברת טאצה דורו במחיר נמוך במיוחד של ארבעה שקלים. "אנחנו רוצים "שהקהל יהנה", אומר שרון, רונן "מכעיס אותי שעל אספרסו בסוף ארוחה משלמים שמונה שקלים, רצינו שכמו באיטליה, זה יעלה שקלים בודדים כדי לסגור את הארוחה בסיומת נאה".

לברטוריו דה פסטה - רחוב החשמונאים 91, תל אביב. טלפון 03-5616116. שעות פתיחה א'-ש' 12:00-24:00. בעתיד יופעל שירות משלוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully