וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועם סדרתי

4.2.2010 / 12:09

יקבי ברקן לוקחים את החיך של אבי אפרתי לטיול בדרום אפריקה, עם שני יינות 'רזרב' חדשים. דבר המבקר: לא נותנים מספיק עבודה עבור 70 שקלים לבקבוק

שני היינות הראשונים שמשחררים יקבי ברקן מסדרת רזרב, בציר 2007, מספקים אכזבה קלה. שניהם אינם יומרניים ואינם רעים, אבל נראה שאפשר – וברקן כבר הוכיחו זאת בעבר – טוב יותר. ענבי פינוטאז' ברקן רזרב 2007 מגיעים מחלקה בודדת בתל צפית, למרגלות הרי יהודה. ענבי פינוטאז' הינם הכלאה שנערכה לראשונה בדרום אפריקה, בראשית המאה הקודמת, בין ענבי פינו נואר וענבי סינסו. בשנים האחרונות עשה הענב עלייה לארץ, כשיקבי ברקן הם מהמובילים בניסיונות לאזרחו כאן.

היין הנוכחי הוא השלישי מסוגו שברקן משחררים בסדרה זו. לטעמי הוא טוב פחות מקודמו מהשנה שעברה. חסרים בו מידה של נפח, עומק וייחוד והתחושה המלווה את לגימתו היא של יין בינוני למדי. נכון שגם התמחור חסר יומרות (70 שקלים) ובכל זאת, אפשר היה טוב יותר.

תחושה דומה מלווה גם את הלגימה משיראז ברקן רזרב 2007. בערכים מוחלטים הוא טוב קצת יותר (או שמא בינוני קצת פחות...) מקודמו שנסקר ממעל, אבל בסופו של דבר מדובר ביין לא מרשים דיו, גם בקטגוריית תמחור הביניים שלו (70 שקלים). סדרת רזרב של ברקן מייצגת בדרך כלל יינות value for money ראויים. צריך לקוות שהבאים בתור בסדרה זו יעשו זאת טוב יותר משני הנוכחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully