וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות מתוקה

הדס ריבק

23.2.2010 / 19:24

במרכז אזור התעשייה ברמת השרון, נפתחה לאחרונה קונדיטוריית בוטיק עם עוגיות סחלב

קונדיטוריית הבוטיק הפריזאית Sweet Arts היא נטע זר באזור התעשיה של רמת השרון. אבל ככה זה עם שושנים, צריך לחפש אותן בין חוחים. וכשמדובר בשושנים מבצק שמרים, אז גם ממש שווה לעבוד בשבילן.

תקציר הפרקים הקודמים: השף קונדיטור גולן סגל, בוגר בית הספר Ferrandi בפריז, שהתמחה במקדש האוכל FOUCHON מחליט שאחרי ששיחק במטבח של הגדולים (מסעדת קרן, צפרה וקייטרינג מגי ותולי הם רק רשימה חלקית) הגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. הוא חובר לאייל בנישו, מהנדס מחשבים וקונדיטור בעצמו (שהקים את הקונדיטוריה "יאלי") ויחד הם מקימים את Sweet Arts קונדיטוריה שמתמחה בעוגות, מאפים מלוחים, קינוחים, פטיפורים מעולים וכל היופי הזה מתחבא בין המבנים הגדולים של אזור התעשיה של רמת השרון. מצד אחד משונה, מצד שני סידור קלאסי למי שמגיע לעשות קניות הביתה באחת מרשתות המזון שנמצאות ליד.

במקום אפשר למצוא עוגות שמרים עם שוקולד, פרג, חלבה, או ריקוטה דובדבנים ועוגות בחושות ב-35 שקלים, טארטים במחיר 50 שקלים, עוגות אישיות במחיר 14 שקלים, פטיפורים (משגעים, כבר אמרנו) לפי משקל ועוגיות כשגולת הכותרת של המקום הן עוגיות הסחלב שסגל המציא. מי שמעדיף ללכת על מלוח ימצא במקום את מבוקשו בין הפוקאצ'ות המעולות לקראנצ'ים של אנטיפסטי. ואם תזדרזו להגיע תוכלו למצוא גם אוזני המן לפורים.

Sweet Arts. רחוב החרושת 11, אזור התעשייה (מול מגה בעיר) רמת השרון 03-5400408. פתוח א'-ו' החל מ-08:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully