וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחמימה לריפוד הבטן

רותם דרוב

1.3.2010 / 14:32

מאפיית לחמים שולחת ידיים גם לאלכוהול ופותחת בר קטן וחדש שישקה אתכם החל מ-11 בבוקר

מאפיית "לחמים" בבעלות האופה אורי שפט ברחוב החשמונאים בתל אביב, הוסיפה לעצמה לפני שבוע גם את התואר: בר. המאפייה, שנפתחה לפני כשמונה שנים, וקיבעה עצמה כאחת המאפיות האיכותיות בארץ הוסיפה לפני כמה שנים גם בית קפה צמוד, וכעת נפתח בר לחם ויין הבנוי כחלל פתוח אל הרחוב.

"אין לי הסבר למה פניתי לחיי לילה", מסביר אורי שפט האופה והבעלים, "אני עושה דברים מתוך תחושת בטן, ומעולם לא חלמתי על בר, אבל המציאות שבה אני מוזג יין ללקוחות, מקסימה אותי".

הבר נפתח מהשעה 11 בבוקר, כך שמי שרוצה ללגום בירה בהפסקת הצהריים או לסגור את היום עם כוס יין, מוזמן. המנות בבר מוגשות בשלישיות, ומלבד סלסלת לחם בליווי חמאה ושמן זית במחיר 19 שקלים, אפשר להזמין מהמטבח שלישיית דגים כבושים - סלמון, מטיאס ופלמידה, או שלישיית גבינות של גאודה, קממבר ופטה, איטליקו או דנה-בלו במחיר 25 שקלים, ולחובבי המתוק יש שלישיית מקרון, טראפלס שוקולד ופרי טרי במחיר 24 שקלים. ללוגמים - כוס יין הבית אדום, לבן או קאווה היא במחיר 19 שקלים, ויש גם בירה גולדסטאר מחבית ב-15/19 שקלים.

"במשך השנים הציעו לי לפתוח סניפים ולהיכנס לשותפות במקומות שונים, אבל ויתרתי תמיד", מסביר שפט. "אם כבר להתפתח, אז לכיוונים שונים כמו למשל ספר האפייה שהוצאתי לא מזמן, והבר. בתחום שלנו, הכוח הוא בטריות ובריח המאפים היוצאים מהתנור. וגם בעתיד אני מתכוון לפתוח ויטרינה לרחוב כדי שכולם יוכלו לחזות ולהריח את עבודת הקונדיטורים."

בר מאפיית לחמים – רחוב חשמונאים 101, תל אביב. טלפון 03-5618111. שעות פתיחה: א'-ה' 11:00 עד אחרון הלקוחות, יום ו' 11:00- שעה לפני כניסת השבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully