וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורס כנפיים

מוראג רובננקו

28.4.2010 / 13:30

פאסט פוד חדש מציע לכם להפשיל שרוולים ולזלול כנפי עוף בטמפורה לצד רטבים חובקי עולם. צ'יק פאסט צ'יקן נפתח אמש בקרליבך

'צ'יק פאסט צ'יקן' הוא חלומו הרטוב (או שמא, המטוגן) של אבי רזון, שברזומה שלו עבודה של שנתיים ב'רפאל', שנתיים ב'סלון' של אייל שני ואפילו סטאז' באוסקה, יפן.

בצ'יק מגישים כנפי עוף מטוגנות בבלילה מיוחדת עם מבחר של 7 רטבים לא שגרתיים בעליל. זהו בגדול, אבל יש גם טוויסט: "זה פאסט פוד עם קו של גורמה", אומר רזון "וזה היה החלום שלי כבר שנים, לפתוח מקום שעושה כבוד לרטבים שהם לא אלף האיים או צ'ילי מתוק, ורצוי עם אוכל שאוכלים בידיים. זה גם הסלוגן של המקום: you'd better eat it with your hands. הקונספט הוא פשוט: עופות ורטבים, אבל מה שמבדיל אותנו ממקומות אחרים זו ההקפדה על הפרטים הקטנים. הטמפורה היא מתכון מיוחד שהבאתי מיפן, כך שהיא לא סופגת שמן ומאוד קריספית והרטבים הגיעו ממגוון של סגנונות קולינריים שפגשתי ברחבי העולם".

חוץ מלבשל, רזון גם מרבה לטייל, ובמסעותיו ברחבי העולם אימץ מבחר טעמים כמו תערובת קייג'ון מיוחדת שמצא בטקסס ומפארת את ההום פרייז המוגשים במקום, או רוטב של שעועית שחורה שטעם במקסיקו ומוגש לצד העוף. "יש גם רוטב שנקרא קרם דה סיטרון שמבוסס על קרמל חריף ולימונים - במסעדות של 3 כוכבי מישלן הוא מוגש עם כבד אווז, או רוטב טחינה אדומה שפיתחתי ביחד עם איל שני שמורכב מטחינה הר-ברכה המעולה והקשה להשגה, עם גרעיני עגבניות שרי כנוזלים".

רזון מספר כי הוא מקפיד במיוחד על חומרי הגלם. העוף טרי ולא מעובד, החסות נבחרות בקפידה והרטבים זוכים לכבוד מלכים: מוגשים חמים, בכלי זכוכית דמויי בן-מארי, אותם ייבא מחברה גרמנית המייצרת כלים למעבדות.

מלבד עוף והום פרייז מוגשים בצ'יק גם אורז עם 11 תבלינים, וכן סלט ברוטב נענע או חרדל וטימין. בקרוב, מבטיח רזון, ייכנסו לתפריט גם קינוחים - 2 סורבטים מיוחדים עליהם הוא שוקד בימים אלו. עסקיות מוצעות בגדלים של רבע קילו (36 שקלים) או חצי קילו (62 שקלים) וכוללות בחירה בין נגיסי עוף (מחזה עוף) לבין כנפיים, רוטב לבחירה, הום פרייז או סלט ושתייה. בירה נמכרת ב-10 שקלים, ולקראת המונדיאל מבטיח רזון דיל של קילו כנפיים ובירה במחיר מיוחד.

צ'יק פאסט צ'יקן, קרליבך 12, תל אביב. טלפון: ‎03-6242525‎. שעות פתיחה: 12:00-22:00, ו' 22:00-2:00, שבת (כרגע) סגור.

  • עוד באותו נושא:
  • כנפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully