וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוופר יורד מהארץ

עדי דברת-מזריץ

9.5.2010 / 20:29

ברגר קינג עוזבת את ישראל. אורגד אחזקות תאחד את סניפי הרשת תחת המותג בורגראנץ'

שנה וחצי אחרי שרכשו את רשת בורגראנץ', אורגד אחזקות, הבעלים של רשת ברגר קינג בישראל, החליטה כי תאחד את סניפי ברגר קינג תחת המותג בורגראנץ' והמותג ברגר קינג ייעלם מישראל. האחים אלי ויובל אורגד, הבעלים של אורגד אחזקות, זכו בהתמחרות על רשת בורגראנץ' בספטמבר 2008 לאחר שהציעו 25 מיליון דולר תמורת הרשת הקורסת.

לאחר רכישתה בורגראנץ' התלבטה אורגד אחזקות ארוכות האם שני המותגים - בורגראנץ' וברגר קינג -ימשיכו לחיות בנפרד ובמידה שרק אחד מהם ישאר, מי זה יהיה. כעת, כאמור, הודיעה החברה כי היא ממקדת את פעילות המזון המהיר של הקבוצה תחת המותג בורגראנץ'.

55 מסעדות ברגר קינג ברחבי הארץ יאוחדו תחת המותג בורגראנץ', שימנה כעת 107 מסעדות ברחבי הארץ. לשם השוואה, רשת מקדונלדס מונה בישראל כ- 150 סניפים.השלמת ההסבה תסתיים עד סוף חודש אוגוסט ובמסגרת ההסבה ישופצו המסעדות וימותגו בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים.

עוד נמסר מהחברה כי, "בימים האחרונים הגיעה אורגד אחזקות להסכמה עם ברגר קינג העולמית כי תחדל להפעיל את מסעדות ברגר קינג אותן הפעילה במהלך 7 השנים האחרונות".

את הבחירה הסבירו האחים אורגד בכך ש"תוצאות כל מבחני העדפות, הטעם והמחקרים השונים שערכנו בחודשים האחרונים הוכיחו באופן חד משמעי כי השור של בורגראנץ' הוא מותג מועדף בישראל.התרגשנו מאוד להיווכח כי מבחינתם של ישראלים רבים מאוד בורגראנץ' זה לא רק המבורגר, רטבים וירקות אלא גם ביסים גדולים של נוסטלגיה. ועל כך מגיע כל הכבוד למייסדי הרשת שטיפחו את המותג הזה בכל כך הרבה כישרון במשך כל כך הרבה שנים".

במסגרת התוכניות העתידיות בוחנים האחים אורגד השקת קונספט מסעדות משלים בו יוגשו מוצרי פרימיום של בורגראנץ' וכן הם בוחנים הרחבת פעילות הרשת גם למספר מדינות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully