וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאת חומוס

רותי שטיינברג

7.6.2010 / 12:46

כנופיית אנשי הלילה בראשות שמעון משל פתחה חומוסיה חדשה ברחוב מרמורק בתל אביב, ממש ליד הבר הפיקוק

בדרך כלל כשהחבורה בראשות שמעון משל פותחת מקום חדש, ויש לה לא מעט עסקים בתל אביב, ברור לכולם שהמקום ישתייך לקטגוריית חיי הלילה. למעט קפה נח - היוצא מן הכלל מתוקף היותו בית קפה – הברים 'ארמדילו' באחד העם, 'סרבסה' בדיזנגוף, 'פינצ'וס' (שהחליף את אורקה המיתולוגית) וה'פיקוק' נטועים עמוק בחיי הלילה התל אביביים. זה מסביר את הפליאה שלנו כשגילינו חומוסיה בסמוך לפיקוק, שפתחה את השערים לניגוב חומוס בשבוע שעבר.

חומוסיה, שמעון? הכצעקתה?

"אנחנו קבוצה לא קטנה שכוללת מלבדי את אשתי לילך, ניר גאון, אלכס רבינוביץ', רני וסיגל אריאלי. שניים מבין החבורה (גאון ואריאלי) חרמנים על חומוס ואף על פי שחומוס הוא לא מהעסקים שמתעשרים מהם, הוחלט לפתוח את החומוסיה מטעמי נשמה. זה לא עסק לשם שמיים, גם חומוס צריך להיות רווחי, אבל במקרה הזה השיקול הכלכלי תפס מקום מינורי בהשוואה לעסקים אחרים שלנו".

ומי נידב לכם את המתכון?

"נסענו לכל כיוון של רוחות השמיים, תפרנו מעל לאלף קילומטר של נסיעות וחיפושים ועדיין, לא היינו מרוצים. אחרי חודש של טעימות פנה אליי השף של פינצ'וס, רמי עמינוב. הוא ידע על החיפוש הקדחתני והציע להכין את החומוס שלו. ניסיתי והתלהבתי, אבל רק אחרי שכולם טעמו ואישרו, יצאנו לדרך".

בתפריט יש את כל מה שצריך להיות בכל חומוסיה, וכמה פתחי מילוט, למי שמעדיף להימנע ולעלות על כביש עוקף חומוס. ההיצע כולל את החומוס המדובר, שמתאפיין במרקם קרמי במיוחד, מסבחה, חומוס עם טחינה וכו' (19 שקלים), שמוגשים עם פיתה רגילה או מקמח מלא, וסלט ירקות גדול או קטן (10/19 שקלים). במקביל יש גם הפתעות כמו כרובית בתנור עם טחינה, שום ולימון (14 שקלים), סנייה חציל בלאדי (23 שקלים), מג'דרה פריקי (19 שקלים) ולקינוח - מלבי הבית (12 שקלים).

"בנינו מקום שמבוסס על טריות, ניקיון ושקיפות. אין בשר ואין אוכל מטוגן. חשוב לנו שבניגוד לעסקים של הלילה המקום הזה לא ישדר רעש" אומר משל. למקום, אגב, עדיין אין שם. אתם מוזמנים להציע הצעות.

מרמורק 12, תל אביב. 03-6868007
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 20:00-10:00, שישי 16:00-10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully