וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד, סנדביץ'

שירה פור

31.8.2010 / 14:07

כל מה שאפשר לדחוף לכריך: ממרחים ורטבים חדשים, גבינה צהובה חדשה וטונה בוטיקית. חדשים על המדף

בוטיק אוליה משיק סדרת ממרחי חרדל בשיתוף ג'רמי קסלר, המאסטרד מאסטר (מומחה לחרדל) של חברת קוזליק הקנדית. שיתוף הפעולה הוליד בינתיים שלוש צנצנות: חרדל עם חזרת, חרדל בטעם ליים ודבש וחרדל תאנים ותמרים בבלסמי, שהוא גם הפייבוריט שלנו, במיוחד אם יש פרושוטו בסביבה. בהמשך צפויים טעמים נוספים. מחיר: 29.99 שקלים לצנצנת של 200 גרם.

ניתן להשיג בבוטיק אוליה, פרישמן 73, תל אביב.03-5223235. יש גם משלוחים לכל רחבי הגלובוס.

שלושה ממרחים חדשים מבית אוליביה: ממרח פטריות ובצל מטוגן, ממרח פלפלים מתוקים אדומים וממרח ארטישוק. כולם נטולי חומרים משמרים, צבעי מאכל ומיני מרעין בישין, ומתאימים לכריכים עם גבינות או נקניקים ולהעשרת תבשילים, רטבים ומרקים. מחיר מומלץ: 12.99-15.99 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

לחברת KEN'S האמריקאית יש כבר ארסנל של 400 רטבים ומרינדות, ואפילו קו רטבים פרטי לשחקן פול ניומן, אבל אתם מכירים את הפתגם האמריקאי הידוע "אין דבר כזה יותר מדי אוכל". לאחרונה הגיעו למדפים שלל רטבים חדשים של החברה, ביניהם רוטב אסיאתי דיאטטי עם שומשום וג'ינג'ר, שמיועד לסלטים, דגים ומנות בסגנון אסיאתי, ורוטב חרדל דיז'ון ודבש שאמור לשבח סלטים, סנדביצ'ים, מאכלי עוף ונקניקים. אנחנו מצאנו את שניהם מתוקים מדי. מחירים: רוטב אסיאתי – 25-18 שקלים ל-473 גרם, רוטב חרדל ודבש – 15 שקלים ל-237 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חברת "צבר" והשף רפי כהן, בעלי מסעדת 'רפאל', מציגים ששה ממרחים חריפים במנעד שנע בין צריבה קלה בלשון לבין הפיכתה לפלדה מגולוונת. בין המוצרים: סחוג אדום, סחוג ירוק, סחוג תימני, אריסה אדומה, חזרת וטפנד זיתים פיקנטי, שקצת לא קשור, אבל מאד טעים. מחיר מומלץ לצרכן: 12.99 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אחרי שתי גרסאות מופחתות שומן, אבל עם מרקם של גומי מעובד, הגיעו בתנובה לעמק השווה והצליחו לפתח גבינה צהובה שהיא גם טעימה וגם דלה יחסית בשומן. גבינת עמק 15% התגלתה כמוצלחת בכריכים וגם בטוסטים ולרגע לא עוררה את חשדם של הטועמים. מחיר מומלץ לצרכן: 16.10 שקלים לאריזת 200 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

את המסעדה של אידי ישראלוביץ' במרינה של אשדוד כבר לא צריך להציג. את הטונה הכבושה שהוא מכין בעצמו - בהחלט. אידי מייבא דגי טונה לבנים מזן אלבקור מהאוקיינוס השקט, האטלנטי וההודי. הוא מבשל אותם בחום גבוה עם תבלינים ועשבי תיבול, מצנן במשך כמה שעות ואז חותך ושולף בקפידה את הנתחים הטובים בעיניו, אותם הוא מנקה מנימים וגידים, שעלולים להעניק לטונה אפטר טייסט מריר. אלה נכנסים (ידנית!) לצנצנות מעוקרות, יחד עם מלח ותערובת של שמן זית וקנולה, או מים מתובלים. ערבוב של הטונה הפנטסטית הזו עם מיונז איכותי, קצת לימון ופלפל גרוס והרבה בצל ירוק הוליד סלט טונה מן המשובחים שטעמנו. הטונה מגיעה בשלוש גרסאות: משומרת במים (32 שקלים ל-130 גרם), בשמן (כנ"ל) או כסלט טונל'ה, שהוא מחווה ל"דגיר" - סלט הטונה האדום של פעם (20 שקלים).

ניתן להשיג במסעדה, ברשת טיב טעם וברשת עדן טבע מרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully