וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגות שוקולד אישיות, סוכריות מופלאות ובמבה קוביות: חדש בסופר

רוני קדר

18.10.2010 / 13:30

נפלנו לרגלי סוכריות, המסנו במבה בצורת קוביות וטבלנו את הביסקוויט. כל מה שחדש על המדף

עוגת שוקולד

עוגת השוקולד הבחושה של "אסם" מוכרת עוד מהימים שבהם עוד לא ידענו מהם חומרים משמרים ואיך זה שעוד לא המציאו קודם עוגה למזווה.

אבל היום, שנים אחר כך, אסם מנסה לחדש והפעם בדמות עוגת שוקולד פשוטה שמחולקת לשש מיני עוגות, שיכולות להפתח כל אחת בנפרד כדי לשמור על טריות.

המחיר: 14-17 שקלים ברשתות השיווק.

שולפים מזלגות: מי שכבר קונה עוגה בחושה שיכולה להחזיק מעמד במזווה, שלא יצפה שיהיה לה ריח של אחת שיצאה הרגע מהתנור. מה שכן, עניין העוגות הקטנות שווה ביותר. ככה אין צורך לחשוב פעמיים לפני שפותחים עוד וואקום מהבוידעם.

סוכריות

מותג הסוכריות האמריקאי גאשרס (Fruit Gushers) המיוצר על ידי ג'נרל מילס, מגיע לישראל ומיובא על ידי לימן שליסל. סוכריות הגומי מגיעות בטעמי תות, פירות יער ואבטיח ומתפוצצות בפה לאחר הנגיסה. הסוכריות מגיעות בקופסא המכילה 6 אריזות של 10 סוכריות כל אחת.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.99 שקלים לאריזה משפחתית.

שולפים מזלגות: מי היה מאמין שיבוא יום ונשתפך פה על שקית סוכריות, אבל זה מה שקרה שנתקלתי בגאשרס תות - פשוט נפלתי שדודה לרגליו והודתי לאלוהי הסוכריות. המרקם החיצוני רך ודביק (מאוד), והנוזל הפנימי שמתפרץ לפה בטעמי פרילי תות הוא השיק שכל סוכריה מחפשת לעצמה.

פתי בר

פתי בר אסם הוא הביסקוויט המוכר והוותיק בישראל. ואסם, שיודעים מה יש להם ביד, מנסים לחדש אותו כדי לנסות ולקלוע לטעמים שונים, והפעם הניסיון הוא לעשות מייקאובר לקלאסיקה בעזרת הפיכתו לעוגיית שוקו עם שוקוצ'יפס.

מחיר מומלץ לצרכן: 12-13 שקלים לאריזה במשקל 375 גרם.

שולפים מזלגות: כמו תמיד, אנחנו מתקשים לקבל על עצמנו שינויים, והפתי בר המוכר והקלאסי משתנה והופך לשחור ומנוקד.
זה אולי טוב למי שמחפש תחליף זול לעוגיית שוקולד צ'יפס לטבול בקפה, אבל בתור ביסקוויט הוא נופל. הנקודות היחידות שצבר לעצמו היו כשחיפשנו להכין עוגת ילדים עם אינסטנט פודינג ובכך שידרגנו אותה מהפתי בר המשעמם.

חטיפי בריאות

מותג חטיפי הדגנים Nature Valley משיק טעם חדש: שקדים קלויים במרקם קראנצ'י. החטיפים מכילים סיבים תזונתיים, אינם מכילים חומר משמר, חומרי טעם מלאכותיים או שומן טראנס. .

מחיר מומלץ לצרכן: 20.99 שקלים לאריזה של 5 חטיפים כפולים.

שולפים מזלגות: לא מתוק מדי וקריספי, בניחוח וטעמי שקדים. החטיף הבריאותי (כן, זה שהמרכיב הראשון בו הוא שיבולת שועל) נמצא אצלנו בטופ חטיפי האנרגיה, עם בונוס של שקדים מתפצפצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

במבה

גם השנה מחדשת אסם את הבמבה, אחרי שבשנים הקודמות היו אלה מהדורות בצורות של לבבות או גלגלים, החליטו השנה לפנק את הבמבה בצורת קוביות.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לאריזה של 80 גרם.

שולפים מזלגות: בשנה שעברה היו אלה הגלגלים והשנה מנסים באסם להמציא את הקוביה מחדש. במבה בצורת מרובעים שמגיעה במהדורה מוגבלת היא בדיוק הדבר שרצינו כדי לחדש את השילוב הקדוש: במבה-ביסלי.

לצערי, הבמבה אינה אותה במבה. המרקם הפך לקשוח ודורסני שאיים לשעבד את הפה לחופן הבמבה. את החטיף היה קשה להמס על הלשון כמו קודמו הקלאסי, וגם הצורך לפתוח את הפה בכל נגיסה היה בעייתי, דבר שלא היה קורה בצורתו האווירודינמית של החטיף המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully