וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולכים בשדרה

רותי שטיינברג

3.10.2010 / 13:31

שדרות האוכל, מיזם חדש למשלוחי מעדניה שנפתח היום יביא אליכם הביתה את כל הגודיז בלי לצאת מהבית ולהסתובב

השינויים בהרגלי האכילה שלנו בשנים האחרונות השפיעו באופן ישיר על הרצונות והחשק הגסטרונומי, וכיום מעבר למוצרי בסיס שאנחנו קונים בסופר, התווספו גם מוצרי פינוק מחנויות מתמחות ומעדניות. כדי להקל על התיווך בין החשק לפגישה איתו, הקימו האחים עידו ואורי מרמורשטיין ואורן קליצ'בסקי (שלושה חברים ללא שום ניסיון קולינרי אבל חיבה לאוכל טוב) את שדרות האוכל: בית לשליחויות מאוסף של חנויות בוטיק, יצרנים קטנים ומעדניות מתמחות שעובד דרך טלפון ואתר אינטרנט.

בין היצרנים, החנויות והמעדניות שכבר התמקמו בשדרות האוכל ניתן למנות את מאפיית לחמים, מעדניית חיים רפאל, חנות הגבינות של אלי באשר משוק מחנה יהודה, הנקניקיות של אלן טלמור, שמני הזית והדבש של פתורה, הקישרייה, פסטה דלה קזה, מעדניית האוכל הביתי 'הום מייד', השוקולטייר אלי טראב ועוד. כל אלו יציעו את מרכולתם בשדרות האוכל לצד מוצרים נבחרים של יצרנים ויבואנים גדולים יותר כמו נקניקי מזרע וטרס פזוס (מוצרי מזון מקסיקניים).

עידו מרמורשטיין: "הכוונה היא לאפשר ללקוחות שאוהבים ומעריכים אוכל טוב, לקצר תהליכים, בכך שיהיה מישהו שישיג עבורם בדיוק את המוצרים שהם רוצים ללא הצורך לכתת רגליים במיוחד עד למעדנייה או המאפייה המועדפת, וגם לתת לעסקים קטנים פלטפורמה שמהווה זרוע ארוכה לעבר הלקוחות, ולתת גיבוי לשירות יותר הדוק".

אבל כך מפסידים את הביקור והמהנה במעדנייה או במאפייה, ואי לבחור מתוך ההיצע ולהריח את הריחות

עידו: "את הריחות באמת אי אפשר להעביר, אבל באמת אפשר לראות את כל ההיצע. המטרה היא לעקוף את אלמנט הזמן, ועדיין להישאר בסוף עם המוצר הייחודי ביד".

השירות מוצע בתשלום של 15 ש"ח בלבד ומסופק בשלב הראשון לתושבי אזור המרכז בלבד (תל אביב, רמת גן, גבעתיים והאזור), בהמשך יש כוונה להרחיב את מעגל השליחויות וגם את שירותי האתר (תוכן קולינרי, כמו גם טיפים והצעות הגשה מומלצות).


טלפון: 074-703-2404

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully