וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה על חשבון הבית

רותי שטיינברג

6.10.2010 / 18:03

מיזנטרופ הוא חלל עבודה חדש בתל אביב שהוא גם בית קפה, המיועד לכותבים ולעוסקי מחשב, אבל בלי הטרדות ממלצרים

אחרי שעידו אנג'ל, במאי (סדרת האנימציה לילדים "ויפו") וסופר ("הסיפור של מיכאל"), מצא את עצמו ואת הלפטופ שלו נודדים חסרי אונים מבית קפה אחד לאחר, בניסיון למצוא קצת שקט לכתוב, החליט אנג'ל לקחת את גורלו בידיו. בשבוע הבא ישיק אנג'ל את 'מיזנטרופ', חלל בית קפה בשירות עצמי, שמציע את התמיכה הטכנולוגית והקפאינית שאדם צריך כדי להתרכז ולעבוד בשקט יחסי, ללא מלצרים מטרידים.

החלל החדש ממוקם ברחוב מרכז בעלי המלאכה בתל אביב, ומרוהט בשולחנות קטנים ואישיים עם מקום להניח ציוד ולתלות תיק בהישג יד. במקום מוענקים שירותי צילום, פקס, הדפסה, גלישה ומחשב נייד מקומי. לצד הטכנולוגיה אפשר למצוא גם מספר מכונות שונות המציעות שתייה ומזון. הנוכחות האנושית היחידה במקום שתקבל את פני הבאים היא עובדת אחת, שתפקח אחר תקינות המכונות ותסייע ללקוחות בכשלים אלקטרוניים.

"היה לי חשוב ליצור אווירה שקטה, עם אפשרות להתנהלות עצמאית בתוך בית הקפה, ללא תלות במלצר או בבריסטה ועם מוצרים איכותיים במחיר הוגן. המכונות קלות לתפעול מצד אחד, אבל מצד שני הן לא מכונות של לאונג' בשדה תעופה שמכינות קפה בינוני, אלא קפה של בית קפה. ניסיתי לייצר הוא חלל עבודה אורבני, עם תשתית טובה. ההשראה היא על חשבון הבית".

קפה "מיזנטרופ". נמרוד סונדרס
גם למי שאוהב לכתוב למגרה. מיזנטרופ/נמרוד סונדרס



בשורת המכונות תמצאו את זו שמציעה קפה על כל סוגיו: אספרסו, קפוצ'ינו, אמריקנו, קפה נטול קפאין ועוד (7-13 שקלים). תערובת הקפה שנבחרה על ידי אנג'ל נטחנת במקום, ומכונת הקפה מאפשרת לבחור בין חלב 3% שומן, 1% שומן או חלב סויה. בשאר המכונות אפשר למצוא שתייה קלה, פרי טרי (3 שקלים), וכריכים טריים מלחם שאור שמכינים עבור המקום בכל יום: גבינת עיזים עם לימון כבוש, עגבניות שרי ועלי בייבי, נקניק עם חרדל ועגבניות (19 שקלים) או בייגל עם שומשום (8 שקלים). במתוקים: דונאט וניל וקינמון (7 שקלים), גביע טירמיסו (15 שקלים), עוגיית בריאות (8 שקלים) או טראפלס שוקולד (10 שקלים).

מיזנטרופ, מרכז בעלי המלאכה 5, תל אביב, 074-7031805. א' עד שבת: משעה 07:30 עד שעה 22:00.

הפתיחה ב 10.10.10.

קפה "מיזנטרופ". נמרוד סונדרס
קפה "מיזנטרופ"/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully