וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרון יעקב פינת טוסקנה

16.1.2011 / 18:20

מנואלה, מסעדה איטלקית חדשה שמכינה פסטה במקום, התמקמה ברחוב הראשי והקיטשי של זיכרון יעקב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם שולחנות עץ במראה כפרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למועדון המסעדות הפסטורליות לאורכו של המדרחוב הציורי בזיכרון יעקב, הצטרפה חברה חדשה, מסעדת "מנואלה" האיטלקית אשר נפתחת בימים אלו ממש. המסעדה שהתנחלה בחצר מקסימה היא 'קרובת משפחה' ל"גאיה - בית של אוכל" מבנימינה וחולקת עמה בעלים משותף - גיא בן אשר, שהחליט שהגיעה העת לפתיחת מסעדה נוספת. "אני מאוד אוהב אוכל איטלקי, ורציתי לפתוח מקום אותנטי, עם אוכל פשוט ברמה גבוהה, במחירים נגישים תוך שימוש בחומרי גלם הכי טובים שיש, משהו שהיה חסר קצת באזור", מסביר בן אשר.

בכדי לממש את כוונותיו נבחר חלל, שעוצב במראה כפרי ביתי ואותו ממשיכה מרפסת שתהיה פתוחה בימי הקיץ. בנוסף לחלל המסעדה נבנה חדר VIP שממנו ניתן להשקיף על המטבח וייצור הפסטה. להרכבת התפריט נבחר השף נדב שרז, שלפי בן אשר "חי ונושם איטליה". השף, בוגר בית הספר לבישול " SLOW FOOD" באיטליה, התמקצע במסעדת La Torre בדרום איטליה ועבד בארץ במסעדות כגון שילה, אמורה מיו, קפה איטליה ועוד.

בין המנות בתפריט: סלט קפרזה (34 שקלים), מקרוני פוטנסקה עם אנשובי, צלפים וסרדינים ברוטב עגבניות (45 שקלים), פנה מלנזנה עם חצילים קלויים, רוטב עגבניות ומוצרלה (45 שקלים), או רביולי אספרגוס וגורגונזולה ורביולי דלעת וריקוטה (55 שקלים) בליווי רטבים שונים לבחירה.

במקום מוגשת פסטה המיוצרת בעבודת יד, על ידי אמו של השף, ניצה שרז, במכונה שיובאה במיוחד מאיטליה כמו גם הנקניקים והקמחים במקום. ובזיכרון כמו בזיכרון, מוצעים מגוון יינות של יקבי בוטיק מהאזור וכן יינות מאיטליה.

מנואלה. רחוב המייסדים 49 (מאחורי בנק הפועלים), זיכרון יעקב. 04-8735761. א'-ש' 12:00- אחרון הלקוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוזילי טרי בעבודת יד/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מנואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully