וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אוכלים הרבה בשר?

3.4.2011 / 19:17

נתחי בשר מדממים נגד תפריט עשבי בר וארוחה אחת עם אביב משה ואהרוני. ההמלצות הקולינריות לשבוע הקרוב

פורטרהאוס בבירה.
סטייק זוגי בפורטרהאוס

ארוחה זוגית בפורטרהאוס

במהלך חודש אפריל, תציע מסעדת פורטרהאוס ארוחה בשילוב תפריט טעימת יינות מכרם יחידני של יקבי רמת הגולן. תפריט הארוחה הזוגית שרקח שף המסעדה יוסי אסרף, יכלול מנות פתיחה כגון לחם הבית ופטה כבדים, עיקרית זוגית כמו פריים ריב, נתח אנטריקוט זוגי או פורטרהאוס- סינטה ופילה על העצם, תוספת וקינוח זוגי לבחירה כמו טארט אגסים ביין וקרם שוקולד או מרנג אגוזי לוז. בנוסף יוצע יין לבחירה ממגוון יינות.

הארוחה תוגש לאורך כל חודש אפריל בצהריים ובערב, כולל סופי שבוע, במחיר 399 שקלים לזוג.

דרך בני דרור 8, איזור תעשיה , תל מונד. 09-7969666

ישראל אהרוני. אביב חופי
רוצים שהוא יבשל לכם ארוחת ערב? אהרוני/אביב חופי

שפים מבשלים עבור קשישים נזקקים

ביום ראשון ה-10.4 תתקיים ארוחת גאלה במסעדת הטרקלין בה יבשלו השפים ישראל אהרוני, שגב משה ורביבה אפל (מרביבה וסיליה). הכנסות הארוחה קודש ל-1,050 משפחות של קשישים וניצולי שואה הסובלים מחרפת רעב.

בתפריט מרק פטריות כמהין וארטישוק ירושלמי וסלט נבטים אסיאתי של שגב משה, פילה סלמון בזיגוג אסיאתי עם אספרגוס וחמאת ג'ינג'ר של ישראל אהרוני, פרוסות סינטה מפרה בוגרת לצד חלוק נחל מלחש של משה יוחנן (שף הטרקלין) וצלחת פטיפורים של רביבה אפל: שברי שוקולד ואגוזים, פחזניות במילוי קרם וניל, מרמלדה, משרמלו ומוס שוקולד. הארוחה תלווה ביינות ומשקאות שהותאמו על ידי הסומלייה ומארגן האירוע, יוסי בן אודיס.

ההכנסות יופנו לעמותת שורשים לרכישת מזון שיחולק ב-14 באפריל יחד עם צוות מסעדת הטרקלין.

רחוב נחלת בנימין 41 תל אביב, ביום א' 10 באפריל החל מהשעה 19:00, במחיר של 350 שקלים לאדם. להזמנות: 03-5660013

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרימפס חומוס במסעדת מונא הירושלמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אביב במסעדת מונא

לרגל האביב חונכים במסעדת מונא הירושלמית תפריט חדש שרקח השף והבעלים גיא סלוק. בתפריט החדש מופיעות מנות כגון ברוסקטה רוסטביף עם ביצה רכה וזיתי תאסוס (38 שקלים), קלמרי פלנצ'ה- יוגורט כבשים, סומק, פסטו וכוסברה (37 שקלים), כבדים בגריל ברוטב שמן זית, שום ועשבי תיבול (34 שקלים), שרימפס, חומוס ויוגורט כבשים (54 שקלים), פפרדלה כבדים וחזה אווז (69 שקלים), פילה בורי מוגש עם כרובית, שעועית ירוקה עגבניות קונפי (92 שקלים) ועוד.

רחוב שמואל הנגיד 12 בית האמנים ירושלים 02-6222283

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט אספרגוס בר. חלק מתפריט עשבי הבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת טעימות גלילית באל באבור

מסעדת אל באבור, המתמחה במטבח הערבי, משיקה בימים אלה ארוחת טעימות על טהרת עשבי הבר. השף חוסאם עבאס בנה ארוחה המעניקה טעימה מעשבים כגון עולש בר, חוביזה ועכוב.

ארוחת הטעימות תיפתח בשתי מנות לבחירה מבין סלט חוביזה עם חומוס, חציל בלאדי עם זעתר ירוק, לבנה עם חרדל בר וסלט גרגיר נחלים. לאחריהן מנות ביניים לבחירה: מח טלה מטוגן עם עכוב, פתאייר במילוי תרד בר, סלט חם של ריג'לה או לשון הפר מגולגלת במילוי אורז. לעיקריות שתי מנות לבחירה: צלעות טלה עם אספרגוס בר, קבב בתוספת סלט חמציץ או פילה דניס לצד עולש בר. לסיום הארוחה יוגשו, גם כן לבחירה, כנאפה עם גרניום או מלבי.

ארוחת הטעימות תוגש לצד התפריט הקבוע של המסעדה במהלך חודש אפריל, בימים א'-ו', בכל שעות פעילות המסעדה במחיר של 120 שקלים לסועד.

אל באבור אום אל פאחם, צומת עין איברהים, כביש ואדי ערה04-6114141; מרכז מסחרי כוכב יקנעם 04-9891619

תפריט חדש בפטיסרי מזרין

תפריט אוכל חדש לרשת הפטיסרי הצרפתית. בתפריט מנות בוקר כמו קרואסון עם סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבנייה ועירית (42 שקלים), פיקניק בוקר: ביצים לבחירה סלסלת לחמים, מיני מוזלי, גבינת שמנת, חציל קלוי עם לבנה, טפנד זיתים ופטה, סלט טונה, פלפל קלוי עם שום, חמאה וקונפיטורת הבית, סלט קצוץ שתיה חמה ומיץ טבעי (54 שקלים). עוד בתפריט החדש קרפצ'יו סלק עם שמנת חמוצה (21 שקלים), בלינצ'ס גרוזיני במילוי גבינות nוגש עם סלסת עגבניות פיקנטית (23/48 שקלים גדול/קטן) ועוד. התפריט מוגש בימים אלה בסניף מונטיפיורי ובעוד כמה שבועות גם בסניף גורדון.

רחוב מונטיפיורי 42, תל אביב.03-5667020; רחוב גורדון 17, תל אביב. 03-5221050

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייק שבת בארטמיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצ"ש קרניבורי בארטמיט

מדי מוצאי שבת בסטייק האוס "ארטמיט" מתקיימת ארוחת בשרים ללא הגבלה. במסגרת הארוחה: מנות ראשונות המוצבות במרכז השולחן כמו לחם הבית, אנטי פסטי ונקניקיות מרגז חריפות. העיקריות יוצאות בסבבים אל השולחנות ונפרסות לעיני הסועדים כשבניהן ברווז צלוי, אסאדו עגל, שוק טלה, שיפודי אנטרקוט לצד צ'יפס ושעועית ירוקה ויין בלתי תחתית. לקינוח מוגשת פלטת פירות העונה.

מחיר הארוחה לסועד 180 שקלים, יש להזמין מקום מראש.
ז'בוטינסקי 1, רמת גן, 03-7526222

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully