וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוז' ודניאל: מסעדה חדשה בבני ציון

24.5.2011 / 14:15

מיוחד לוואלה! אוכל: הרחק מזרקורי התקשורת התל אביביים, נפתחת היום מסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון. על הייעוץ הקולינרי - האחים ירזין

מסעדת ג'וז ודניאל. נמרוד סונדרס
גוז' ודניאל. עם נוף משגע ומיקום מלא אווירה/נמרוד סונדרס

פרוייקט קולינרי חדש ומקסים נפתח היום, הרחק מעין התקשורת: מסעדה משפחתית של שני מושבניקים מהשרון בשיתוף עם המסעדנים המצליחים האחים ירזין (זוזוברה, טוני ווספה, עד העצם, קפה איטליה ועוד). המרחק המפריד בין המושב לתל אביב הוא רק רבע שעה, אבל כאן מדובר על עולם ומלואו.

במקום הגבוה ביותר במושב בני ציון, מבלים בשבועות האחרונים האחים ירזין את הערבים שלהם. צמוד למגדל המים נמצאת מסעדת גוז' ודניאל, ששמה הוא רמז מטרים לעסק המשפחתי. גוז' ודניאל הם שמות ילדיו של אחד מבעלי המקום, עידו פיינר (39), שיחד עם גיסתו נטע-לי (29), בת מושב ותיקה, עומדים מאחורי פתיחת המסעדה. עידו חלם על מסעדה מאז שהוא זוכר את עצמו, ונטע-לי הצטרפה לרעיון. השניים מגיעים מרקע של אירועים וחיבה לאירוח וברגע שהצליחו לשים את ידם על הלוקיישן שסודי אפילו לרוב בני המושב, החליטו כי זהו זה. האחים ירזין, חברים ותיקים של משפחת יהודאי, ביקרו במקום התאהבו מיד והחליטו להשתתף. לדברי ארי ירזין, "יש במקום קסם מיוחד שהוא בלתי ניתן לשכפול".

מעבר לחוסר במסעדות שף מובהקות באזור השרון, קסמו של המקום טמון במיקום המרהיב. הנוף מזכיר מאוד את טוסקנה, ונפרש לרגלי המרפסת העצומה, מטעי זיתים, עצי לימונים וגפנים. ביום טוב הראות היא עד חדרה, העצים סביב משרים צל, הבריזה נמשכת כמעט משך כל שעות היום, ועקב כך נוצרת אווירה נינוחה במיוחד. כיוון שמדובר בבית הראשון במושב, הוא חולק קיר עתיק עם מגדל המים מה שתורם לאווירה בחלל. שאר עיצוב הפנים מוקפד גם הוא עם שפע פרחים, שולחנות עץ, תיקרה גבוהה של 6 מטר וחלונות בלגיים ענקיים המשקיפים אל הנוף.

במקום הושקעו כמה מיליוני שקלים והעבודה היסודית של האחים ירזין ניכרת בכל פרט ופרט, החל מהאדריכל (אורי בן דרור, שעיצב מסעדות כמו סבסטיאן וטורקיז) ועד לצוות מטבח מנוסה ומקצועי שעובד אתם שנים. ארי ירזין בנה את התפריט והוא משמש כשף הראשי של המקום, כאשר בשבועות האחרונים בילה את הערבים שלו בבישול במטבח בתקופת ההרצה. "זה מקום באווירה אחרת, משהו קצת שונה. מאד כיף לי לקחת בזה חלק", מסביר ארי את ההתלהבות והבחירה דווקא במושב רגוע, לאור התמקדות בעסקים תל אביביים במהותם עד היום. את התפריט בנה ארי עם השפעות של ביסטרו צרפתי- איטלקי כפרי שפתוח לכיוונים רבים, כדי לתת למקום לרוץ ולהתפתח בהתאם לקהל.

מאחורי הבר מטבח ענק פתוח, וטאבון עצום, בו נעשות חלק מהמנות בתפריט. הבשרים והדגים במקום טריים והירק מגיע ממשק חקלאי בבעלות אחיו של פיינר. בין המנות: סלק צלוי עם גבינת המאירי, אגוזי לוז מקורמלים ואורגנו (42 שקלים), טרטר סלמון, איולי לימון ואפונת ווסאבי (42 שקלים), פפרדלה פירות ים (88 שקלים), מעורב ירושלמי על ברוסקטה כפרית חרוכה בגריל (42 שקלים), ועוד. במקום קונדיטור המייצר קינוחים כמו עוגת גבינה בזיגוג הדרים (34 שקלים), מוס שוקולד פקאנים ופיסטוקים מקורמלים (34 שקלים).

עוד כשלושה שבועות ייפתח המקום גם משעות הבוקר, לטובת לקוחות כמו אנשי הייטק מאזור רעננה והרצליה ובעקבות זאת צפויה גם הרחבה בתפריט.

גוז' ודניאל. רחוב אנשי בראשית (אין מספר בית) מושב בני ציון. 09-7714122
שעות פתיחה נוכחיות: 18:00-23:00 א'-שבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט סלק של גוז' ודניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully