וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה דיינר: היהפוך שרימפס קליפתו?

21.6.2011 / 10:29

שיפוץ רחוב אבן גבירול בתל אביב, ומתחם הבימה, הביא גם את מסעדת גוצ'ה לשנות את פניה ולהפוך לדיינר אמריקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם פתיחת מתחם הבימה המחודש נדמה כי אין שבוע בלי עוד מיזם קולינרי שמכריז בראש חוצות על קונספט חדשני בהתאמה לקהל התל אביבי. אחרי שבשבועות האחרונים התוודע רחוב אבן גבירול למקומות כמו פיפה טאפאס בר של ניצן רז, ושיפודיית האחים של האחים דוקטור, החליטו גם במסעדת גוצ'ה שהם רוצים נתח מהעוגה.

מוסד פירות הים והדגים הוותיק סגר את הסניף האבן גבירולי לטובת טרנספורמציה ונפתח מחדש תחת השם "The Diner, by Goocha". מסעדה בהשראת הדיינר האמריקאי הטיפוסי, שגם היא איך לא, עושה התאמות לקהל התל-אביבי. ברוח מסעדת גוצ'ה יכלול התפריט לדברי הבעלים, ניר ברא"ז, מנות בדגש על בשרים ופירות ים בתמחור זול יחסית בז'אנר שהוא מכנה sea food&steak&chips.

הרעיון להקים דיינר תל-אביבי הגיע מיוזמת ברא"ז שהסתובב עם הרעיון תקופה ארוכה. חיפושי לוקיישן שלא הניבו דבר יחד עם העדנה הקולינרית לו זכה דרום רחוב אבן גבירול בתקופה האחרונה, גרמו להבנה כי התשובה טמונה מתחת לאפו. לדבריו לפתוח מקום כזה במקום גוצ'ה הוא הגיוני מבחינה עסקית: שעות לילה מאוחרות הן נקודה בעייתית בגוצ'ה היות ודגים ופירות ים אינם המנה הלילית המועדפת ואילו המתחם סביב מלא מאוד בשעות הלילה.

העיצוב נעשה ברוח דיינר אמריקאי טיפוסי עם בר אוכל גדול המקיף את המטבח ובר אלכוהול המספק אווירה אינטימית. לצד אלו, ספות מרווחות בסגנון אמריקאי ומרפסת בקומה השנייה.

התפריט החדש נבנה על ידי שף מסעדות גוצ'ה, איתן ששון, יחד עם השף עמיר אילן המזוהה מאוד עם המטבח האמריקאי ("דיקסי", "הדסון") וברא"ז. בתפריט יש זיקה חזקה למנות מהים ( זכרונות מגוצ'ה) וכן מבחר קלאסיקות אמריקאיות.

בין המנות: בנדיקט "גוצ'ה" עם שרימפס בחמאת שום ורוטב הולנדייז (47 שקלים), פרנץ' טוסט רויאל (33 שקלים), שניצל פרנקפורט עם רוטב חרדל ופלפל מדגסקר (49 שקלים), ספריבס עגל ברוטב הויסין (78 שקלים), מולים מאודים במחבת עם צ'יפס (73 שקלים), וופל פירות יער עם דובדבן אמרנה וגלידת וניל (34 שקלים), פנקייק פירות טריים וקרם פרש (34 שקלים) ועוד.

ברא"ז מדגיש כי הדיינר לא בא על חשבונה של רשת "גוצ'ה", ומוסיף כי "בקרוב גוצ'ה תגיע גם לרוטשילד".

דיינר. רחוב אבן גבירול 14, תל-אביב. 03-6911603
שעות פתיחה: בתקופת ההרצה 18:00- אחרון הלקוחות בהמשך בין השעות 09:00-03:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דה דיינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully