וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: קבב ב-13 שקלים בתל אביב

28.6.2011 / 8:16

המונה טועם קבב בפיתה במסעדה פרסית קטנה בתל אביב ונותן שיעור קצר אודות בשר והמלחתו במסעדות בארץ

הקבב של משפחת נאייב הוא הטוב ביותר שתוכלו למצוא באיזור. אין על זה עוררין. כבר שלוש שנים שקאמי נאייב, ראש המשפחה, מתפעל את משפחתו בשקט וביעילות ועם חלוקת תפקידים ברורה מאוד. הם עובדים. הוא מפקח.

מבחוץ, נראה שבמקום אפשר למצוא רק מנות בפיתה. שניצל, קבב, פרגיות או שיפוד כבש ב-13 שקלים. לא משנה מה, זה נשמע פשוט מדי ולא אטרקטיבי. אז נכנסתי. בשקט מופתי ועם מעט מאוד עברית מדוברת בלשונם הם זזים בתוך המסעדה ומוציאים אוכל פרסי מדהים, מלבד הסיחים. אלו הם מאכלים פרסיים אותנטיים שמוגשים למשתמשים כבדים שנהנים לדבר עם המשפחה העסוקה בגעגוע לארץ היפיפיה והרחוקה. כדי להיזכר בעבר, במקום פזורות תמונות של משפחת המלוכה הפרסית, כולל תמונות של אחמדאינדיג'אד בפוטושופ בדמות של קוף על עץ (הזוי אבל מצחיק).


10 הקבבים הכי טובים בארץ

פיתה עם קבב אצל נאייב. קובי רובין
פיתה עם קבב אצל נאייב/קובי רובין

אוכל פרסי הוא כבד כרגע ולכן נדגמו הסיחים. תשומת הלב לבשר ולאופן שבו לוקחים את אופן הכנתו ברצינות היא הסיבה שלשמה שווה להגיע: על סיחים דקים צמודים להם נתחי בשר פרגית או חלקי פנים מתובלים בעדינות חרפרפה. אבל ההיי לייט הוא הקבבים המעולים שאותם מלבישים על הסיחים העבים יותר על מנת שיבלו בחום פנימי ויהפכו את הקבבים לדשנים, עסיסיים וחשוב מכולם – לא מלוחים כלל. דעו, כי מסעדות שלא מכבדות את עצמן ומגישות בשר משומש וישן, ממליחות את הבשר עד בלי די. גרגרנים חובבים לא יזהו שמדובר במיחזור אבל עלי אי אפשר לעבוד.

הקבב יכול להביא אתכם לדמעות. ב-13 שקלים, כולל חצילים ופלפל חריף תוכלו להתענג על קבב בפיתה, ורק לחשוב איך היו מגלחים עליכם 30 שקלים בכל מקום אחר.

ואל תנסו לשבת בתוך המסעדה, קאמי לא אוהב את זה.

קבב נאייב. רחוב נחלת בנימין 78, תל אביב. 03-6829370
א'-ה' 10:00-18:00, ו' 10:00-16:00. כשר.


בואו לדבר על קבבים בעמוד הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • קבב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully