וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה חדשה: פרות בדיאטה

28.6.2011 / 9:39

מותג הגלידה דלת הקלוריות, סקיני קאו, מגיע לישראל ומאיים להפוך את המותניים שלנו לצרים יותר ולשמור על טעם גלידה מוצלח

בעיצומו של הקיץ בואך החופש הגדול, משיקה חברת נסטלה מותג בינלאומי חדש תחת השם סקיני קאו (skinny cow). ההשקה היא למעשה יריית פתיחה בחזית חדשה בשוק הגלידות בארץ, תחת קטגוריה של גלידת שמנת עם פחות קלוריות ויותר טעם, שאמורה לתת מענה לצורך בפינוק טעים ולא עינוי דיאטטי.

סקיני מתהדרת בסיבים תזונתיים, ויטמין D, סידן וההיי לייט: בגלידה עד 2.9 גרם שומן ליחידה ו-87-141 קלוריות למנה לעומת כ-300 קלוריות בשלגוני שמנת רגילים. יחד עם זאת יש להסתייג ולומר כי גם גודלה של הגלידה קטן יחסית לשלגוני שמנת אחרים ועומד על כ-65 גרם ליחידה.

עד היום הצליח המותג סקיני קאו בכל ארבע המדינות דוברות האנגלית שהושק בהן, אוסטרליה, ארצות הברית קנדה ובריטניה. ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ למדינות אלה שזוכה להשיקו. כמו בשאר הארצות בהן הצליחה להפוך לאייקון של ממש גם כאן מובילה אותו סקיני הפרה המצויירת. זוהי דמות רזה וסקסית שלפי יוצריה, אמורה לפנות לקהל נשים אורבני, מתוחכם וחובב החיים הטובים ולמעשה מהווה מעין מקבילה של קארי ברדשואו (5 שנים מאוחר מדי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה של סקיני קאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקנות לאחר הטעימה:

וניל שרבט לימון: גלידת שרבט מעולה ומרעננת עם טעם לימוני נעים לחיך. מתאים גם לאלו שלא מתחבר לגלידת לימון. בהחלט עונה על הגדרת הפינוק.

וניל שרבט תות: קליל גם כן, אבל טעמו תעשייתי מאוד.

סנדביץ' שוקולד: גלידת שמנת בין שתי עוגיות שוקו פריכות. הגלידה עצמה בעלת טעם דומיננטי מאוד של קקאו פשוט וחבל שלא השתמשו בשוקולד איכותי. אכן השמנת מורגשת ונחמדה, אבל נטולת הפתעות.

סנדביץ' מסקרפונה: גלידת מסקרפונה בין שתי שכבות. גלידה מעולה. טעמה של המסקרפונה עדינה ועשירה בדיוק כמו שצריך.

סנדביץ' עוגיות: שתי עוגיות שוקו ובינן גלידת עוגיות. המראה החיצוני מבטיח אבל הטעם מאכזב, אין שום צ'אנק בעוגיות שנטחנו לכדי חלק ממרקם הווניל, והטעם כולו מתפספס. מה גם שטעם הגלידה לא מספיק איכותי.

כל סדרת סקיני נמכרת במאגדת הכוללת שש יחידות ומחירה המומלץ לצרכן: 29.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטראוס. נשארו בגזרה המוכרת והביתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואצל המתחרים

בניגוד אל חברת נסטלה, המייבאת מוצר חדש, החליטו בגלידות שטראוס לא לשבת ולשקוט על השמרים ולתת פייט בתחום נטול השומן גם בגזרת הגלידות הקיימת. כך, השיקו השבוע שטראוס שלושה טעמים חדשים של מיני שלגונים: יוגורט ואוכמניות, שוקולד וריבת חלב (25.40-26.90 לאריזה של 6 שלגונים). טעמו של שלגון האוכמניות היה מוצלח, אבל לא באמת הרגיש כמו גלידה אלא כמו יוגורט קפוא על מקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully