וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: באגט עם נקניקיה אצל יוסי

6.7.2011 / 11:22

המונה טועם באגט עם נקניקיה בקרית שאול ומתענג על הצ'יפס הדשנים, הפלפלונים הזעירים והנקניקיות הבשרניות במנה

באגט נקניקיה בגבעת שאול. קובי רובין
באגט נקניקיה בגבעת שאול/קובי רובין

במקום הכי בלתי אפשרי בתל אביב נמצא הדוכן של יוסי. זהו מקום כזה שמגיעים אליו רק בימים שבהם באמת חשוב לכבד או שאין אופציה אחרת.

כמו בכל דוכן ארעי, כאן אין שלט ורק מי שמכיר את יוסי – עוצר. כבר 17 שנים שהדוכן שלו עומד בכניסה לכיכר בצומת קריית שאול ולמרות הניסיונות של הרשויות להזיז אותו, תמיד הוא נשאר שם. בכל כמה שנים הוא עובר מפינה לפינה אבל הכיכר עגולה ומשם הוא לא יזוז.

אנשי עמל עוצרים בצד הדרך ומריחים. הלקוחות הנאמנים מגיעים בלי לחשוב פעמיים והחדשים עוד מהססים. בנקודה זו, הטעם והשירות הם המכריעים אם יחזרו לכאן החדשים או לא. בלי גינונים מיותרים מצליח יוסי להשביע את תאוות הצהריים של העמלים עם מבחר מצומצם של מנות וחיוך. השניצל ענק ונחתך עם סכין של פיצות בשם היעילות והמהירות, שקשוקה מבעבעת מוכנה על מחבת והקבבונים פשוטים וטעימים.

המנה שלשמה אנשים באמת עוצרים אצל יוסי היא באגט עם נקניקיה (20 שקלים). הבאגט, טרי ורך ועמוס בסלטים שעליהם מונחות בקושי הנקניקיות הפרוסות מפאת חוסר מקום. הצ'יפס, המגיע בצורת פרוסות ענקיות ודשנות (שיתנו לכם אותו גם בקערה קטנה למרות שכבר שמתם בבאגט), פלפלוני השיפקה הזעירים ושאר סלטים טריים מונחים בצוללות על הדלפק, מחכים שתאספו אותם אם רק נשאר לכם מקום.

במקום יש פינת ישיבה בסגנון בוסתן עם בריזה נעימה, ורק אם אתם ממהרים ונמצאים במצב של רעב קיצוני, קחו את הבאגט לדרך. וגם אז – זיכרו: אל תבקשו לארוז אותה, כי יוסי אוטם את המנה בניילון נצמד שכדי לפתוח אותה תצטרכו סכין קומנדו חד.


הדוכן של יוסי. רחוב קריית שאול 20, תל אביב. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-17:00, ו' 08:00-13:30 .050-5971723



לכל המדורים של אוכל רחוב

באגט נקניקיה בגבעת שאול. קובי רובין
באגט נקניקיה בגבעת שאול/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • באגט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully