וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות הכי טובות במלונות בוטיק

24.7.2011 / 16:43

מסעדה חדשה במלון הבוטיק גורדון היא רק תירוץ למצוא את חמשת המסעדות הכי טובות במלונות בוטיק בארץ

האוכל ברשתות בתי המלון בארץ, רחוק לרוב מלהיות שיא החופשה. משביע, חביב ולרוב לא מהווה עילה לאוכלוסייה המקומית לעלות לרגל לבית מלון זה או אחר בשביל ארוחה בינונית. התפיסה הזו השתנתה בחדות כשמלונות הבוטיק נכנסו בסערה לשוק, מבטיחים חוויה אקסקלוסיבית, מלאת שיק ואווירה, תוך טיפוח מסעדות נישה נחשבות, שתופסות שתי ציפורים במכה, את התייר והסועד המקומי.

החדשה ביותר היא מסעדת סולט הממוקמת במלון הבוטיק גורדון שרק נפתחה השבוע.

מסעדת סולט ו"הקיוסק" במלון הבוטיק גורדון

סמוך לחוף ימה של תל אביב נחנך לפני כשנה מלון הבוטיק גורדון. המסעדה שפעלה במקום אימצה לעצמה בתחילה זהות של מסעדת יוקרה ופנתה בעיקר לתיירים שידם משגת. לאחר שהקונספט לא תפס תאוצה נעשתה חשיבה נוספת במלון, שדווקא חולש על מיקום בעל פוטנציאל לקהל עצום, בדרך אל ומהחוף וגם עם נוף לים והמציאה עצמה מחדש בשני חללים עם שני שימושים שונים וניצול של הלוקיישן שכעת פונה לקהלים רבים יותר.

על צלע אחת של הפינה בו מצוי המלון נפתח השבוע "הקיוסק", הממוקם על תחילת רחוב גורדון. במקום נישה של חלון באופן זהה לקיוסק ממנו ניתן לקנות אוכל ומשקאות בדרך לים או ממנו. במקום גם בר ישיבה קטן באווירת חוף בו מוגש אלכוהול כמו בירות, מרגריטות קרות וקאוות, בשילוב תפריט נשנושים בטווח המחירים שבין 18-24 שקלים. מנהלת המסעדה, הגר פורת מספרת, מי שיגיע עם בגד ים ישב בקיוסק. לעומת זאת, מי שיגיע לבוש באופן מעט רשמי יותר יוכוון לאגף השני, הממוקם על רחוב הירקון למסעדת הסולט, זו תפתח במהלך השבוע האחרון של יולי.

שמו של המקום נבחר בשל היותו של המלח הרכיב המשמעותי ביותר באוכל לדברי פורת. כאן הרעיון לתת שירות מקצוע עד לפרטים הכי קטנים בשילוב אווירה ים תיכונית עם מוזיקה ומנות מאזור הים התיכון לצד אלכוהול רב.

התפריט הורכב על ידי שחר ברנע, השף המייעץ (סבסטיאן, קפה נואר, לנדוור). כחלק מהטרנד התפריט מחולק לא לפי ראשונות ועיקריות כי אם ל-3 סוגי מנות של "מנשנשים", "ממשיכים" ו"אוכלים". בין המנות יהיו רוב הנשנושים שמוצעים בקיוסק, ומנות נוספות כמו פטה עם תרד וצ'ילי או כרובית בטחינה (18-39 שקלים), בממשיכים סלמון פסיפלורה וברוסקטה שרימפס (36-52 שקלים) ובאוכלים מספר מנות שמחולקות גם הן לחצאי מנות ומנות שלמות בהן קבב טלה על פוקצ'ה עם עגבניה צלויה, או פילה דניס עם יוגורט וגרגירי חומוס (חצאי מנות 49-74, מנות שלמות 59-112).

סולט ו-הקיוסק. רחוב גורדון 2, פינת הירקון. 03-5206100.

שעות פתיחה: הקיוסק א'-שבת 10:30-20:00, סולט 17:30-לקוח אחרון (החל מה-31 ביולי). לא כשר.





5 מלונות בוטיק מובחרות בארץ עם מסעדות ששוות ביקור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וילה כרמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

וילה כרמל - חיפה

בית המלון הוקם במבנה משנות הארבעים שנחשב בעבר למעוז האריסטוקרטיה החיפאית דאז כאשר כל המי והמי התארחו בו, ביניהם גם דוד ופולה בן גוריון. כיום המלון בגלגולו החדש הוא בית הארחה בסגנון אירופאי שממוקם במרכז הרובע הנחשב ביותר בחיפה, מרחק הליכה מבתי קפה מסעדות והגנים הבהאיים.

בתפריט: טורטוליני זנב שור וירקות שורש (42 שקלים), ניוקי בעגבניות מיובשות ועשבי תיבול (58 שקלים), חזה אווז עם תבלינים מרוקאים (92 שקלים) או מוסר בקרם ירקות שורש (92 שקלים).

היינריך היינה 1, פינת שדרות מוריה 30, חיפה. 04-8375777/8. כשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וילה גליליי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וילה גליליי - צפת

על פסגת הר כנען, שוכן מלון הבוטיק וילה גליליי כשלרגליו נפרשים נופי הגליל: העיר צפת, הכינרת והר מירון הסמוך. המלון ומסעדת הביסטרו הצמודה שוכנים במבנה עתיק בן 85 שנה, ומעוצבים בסגנון בוטיק צרפתי קלאסי, עם רהיטים עתיקים והמון אווירה. מטבח מסעדה המשלב בין המטבח הגלילי לצרפתי .

בתפריט: קבב דגים עם טחינה ירוקה וירקות טריים (55 שקלים), טרין כבדים בשומן אווז ובצל מטוגן (55 שקלים), טליאטלה פטריות וחזה אווז מעושן (65 שקלים), חזה מולרד ברוטב יין אדום צ'ילי מתוק וסויה (120 שקלים) או עוגת סולת עם סילאן ואגוזים (32 שקלים).

וילה גליליי. רחוב הגדוד השלישי 106 הר כנען, צפת. 04-6999563. כשר.

עוף קריספי בחמישה תבלינים במסעדת מונטיופיורי 36. רותם דרוב
הוטל מונטיפיורי/רותם דרוב

הוטל מונטיפיורי - תל אביב

המלון מהווה בגדר חלוץ לפני המחנה, בכל הקשור לאופנתיות שלו בזכות רותי ומתי ברודו, בעלי הבראסרי, הקופי בר, רוטשילד 12 ועוד. השניים הצליחו במגע הקסם שלהם להפוך אותו למקום יוקרתי, סקסי, ולהפוך למסעדה נחשבת בפני עצמה בזכות מנות מדויקות, ללא כל קשר למלון. בנוסף למקומיים מגיעים למקום עם לא מעט תיירים ואנשי עסקים שמוסיפים לו ניחוח של חו"ל.

בתפריט: סלט שרימפס ואטריות צלופן (49 שקלים), צ'יקן טיקה זוקיני וצ'ילי (72 שקלים), מולים בלמון גראס וליים (56 שקלים), לינגוויני שרימפס בשמפניה (68 שקלים), ספייר ריבס (116 שקלים).

הוטל מונטיפיורי. רחוב מונטיפיורי 36 תל אביב. 03-5646100. לא כשר.

מסעדת רופטופ במלון ממילא בירושלים. דן פרץ,
רופטופ/דן פרץ

מלון ממילא - ירושלים

כמות התיירים הפוקדים את עיר הקודש רק עולה, והדבר הביא להקמת מלון ממילא בשנת 2009, סמוך לפתיחת רובע הקניות אלרוב בעיר. המלון ממוקם בלב לבה של העיר ועוצב על ידי מיטב אנשי המקצוע, ביניהם האדריכל משה ספדי. במלון כמה מקומות לאכול אבל המקום המרהיב ביותר הוא ה-rooftop עם נוף לחומות העיר העתיקה.

בתפריט: בתפריט: קרפצ'יו פילה בקר (54 שקלים), כריך אנטרקוט כבוש חם (56 שקלים), פילה דניס ופלפל שושקה קלוי (104 שקלים) שניצל שייטל ולימונים כבושים (78 שקלים) או בקלאווה (42 שקלים).

רופטופ. רחוב שלמה המלך 11, ירושלים. 02-5482230. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שה יוז'ין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שה יוז'ין - מצפה רמון

מעשה באיש עסקים יהודי צרפתי, שהחליט כי לא ייתכן שבמצפה רמון בעלת הנוף הייחודי לא יהיה מלון ראוי לשמו. במהרה הוקם שה יוז'ין, מסעדה ומלון בוטיק בהשקעה של מיליונים שנועדה להפריח את השממה ולשים את מצפה רמון על המפה. השף יאיר פיינברג מייצר במקום מטבח עילי ויחד עם הנוף המדברי שבחוץ מהווה אופציה מצוינת למטיילים שמחפשים אקסטרה פינוק באמצע המדבר.

בתפריט: מאפה כרישה, שמנת וטימין עם נגיעות כבד אווז (38 שקלים), פרגית על רטטוי ירקות (63 שקלים), חזה אווז צרוב, ארטישוק ירושלמי ורוטב הולנדייז תפוז (87 שקלים) או נמסיס שוקולד עם סלט פרחי הדרים (36 שקלים).

שה יוז'ין, רחוב ארדון 8, מצפה רמון. 08-6539595. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully