וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: הטריפל של יורם בפלאפל מאיר

24.8.2011 / 15:14

המונה הטועם מתלבט מה לאכול ברגעי רעב והולך על שלישיית מנות במחיר מצחיק בפלאפל מאיר בתל אביב

פלאפל מאיר בתל אביב קיים כבר מעל 30 שנה. מספר מדויק לא הצלחתי להוציא אף פעם, או כמו שמאיר אומר "אבא פתח את המקום אז, בימים של המהפך הגדול", ומצביע על תמונה מנויילנת של בגין המעטרת את המקום בגאון, ומלווה בסוג של הסבר מאוד כללי על מורשתו.

המקום מעוצב א-לה שנות ה-80 ושם זה נעצר, כולל קרמיקה עד לגובה אליו ליכלוך יכול להגיע, ועוד ככה נראה המקום אחרי השיפוץ. ותיקי הבולסים מסבירים שגם הטיפול הזה יצא לפועל, רק אחרי שהעירייה חייבה את מאיר להתאים את עצמו איכשהוא לתקנות הסניטריה, ומריצים דאחקה על השיפוץ הבא, שלא יקרה כנראה בעתיד הקרוב.

פלאפל מאיר. קובי רובין
פלאפל מאיר. טריפל משודרג/קובי רובין

יורם, בנו הנאמן של מאיר הבעלים, ממשיך את דרכו במקום, ושומר על התפריט הפשוט והמחירים המצחיקים. הוא עולה לבמה, או יותר נכון אל מעבר לדלפק הישן, להכין את המנות. עדיף ברגעים קטנים אלו, לא לעורר שיחה משמעותית עם יורם, משום שקצב ההעמסה יורד עת יורם מדבר, מה שפוגע בזמן האוכל שגם ככה מקוצר, למען נאכל היום ולא מחר.

ואם אתם רעבים בבטן וקצרים בכיס בצורה מבהילה, ואינכם יודעים במה לחשוק, לכו על הטריפל של יורם, המאפשר הזדמנות לרקוד על כל החתונות: חצי מנה פלאפל (שידוע באיכותו ובטעמו המעולה בכל השכונה כולה), כדי לא לשכוח שהמקום התחיל כפלאפליה; חצי מנה קבב (יש דבר כזה, והוא קיים כאן) העשוי על פלטה חשמלית במקום, וחצי מנה סביח אליפות, עם חצילים מאותו סוג של ההוא שמדבר יותר מידי (מהעיר עם שתי הגבעות).

וכל זה תמורת 20 שקלים. לפעמים משתלם להיות רעב ולא החלטי.

פלאפל מאיר. רחוב אצ"ל 75, שכונת התקווה, תל אביב. כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-16:00

פלאפל מאיר. קובי רובין
פלאפל מאיר/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully